زوم‌گیم: با SIM EXTREME FLIGHT به نبردهای هوایی بروید

یک‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم علاقه‌ی خاصی به خلبانی دارید یا پیگیر بازی‌های این سبک هستید، در زوم‌گیم امروز یک بازی جدید هواپیمایی به نام SIM EXTREME FLIGHT را برای گوشی‌های هوشمند معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.
تبلیغات

زمانی سری بازی‌های Ace Combat روی کنسول‌های پلی‌استیشن و بعدها در ایکس‌باکس غوغایی به پا کرد و علاقه‌مندان زیادی را به سبب گرافیک خوب و گیم‌پلی مناسب در سبک جنگ‌های هوایی به خود جذب کرد. سال‌ها از این موضوع می‌گذرد و بازی‌های زیادی در این سبک با الهاماتی از سری Ace Combat برای پلتفرم‌های مختلف ساخته شدند. حال Sim Extreme Flight، به عنوان یک بازی کوچک و جمع‌ و جور به تازگی برای پلتفرم‌ّهای موبایل عرضه شده است که تا حدودی خاطرات قدیمی بازی‌های صاحب سبک را زنده می‌کند.

اولین نکته‌ی بارز این بازی، گرافیک آن است؛ استودیو Made in Future برای ساخت این بازی از موتور گرافیکی یونیتی استفاده کرده که می‌توان آن را یک حرکت مثبت و عاقلانه قلمداد کرد. موتور گرافیکی یونیتی به خوبی نشان داده که در پلتفرم‌ موبایل حرف‌ زیادی برای گفتن دارد. فقط کافی است به بازی Shadow Blade اشاره کنیم که از همین موتور بهره برده است و علاوه بر گیم‌پلی روان و سریع، جلوه‌های بصری خوبی را هم ارائه می‌دهد. البته نمی‌توان گفت که گرافیک Sim Extreme Flight بسیار خوب است. شما در بازی باگ‌های زیادی می‌بینید و تنوع مراحل بازی بسیار کم است و اصلا برای تجربه‌ی طولانی مدت توصیه نمی‌شود. به هر حال، نباید از یک بازی ۴۰ مگابایتی انتظار گرافیک خارق‌العاده داشته باشیم.

Sim Flight

مراحل بازی زیاد است ولی تنوع چشم‌گیری ندارند، اما تعداد هواپیماهایی که می‌توان خریداری و آزاد کرد زیاد است و می‌تواند دلیلی برای ادامه‌ی بازی باشد. از طرفی این هواپیماها قابلیت شخصی‌سازی هم دارند که در نوع خود جالب هستند. مراحل از طریق یک نقشه‌ی کلی به چند بخش تقسیم می‌شوند و هر بخش در انتها یک مبارزه‌ی بزرگ دارد که می‌توان گفت خیلی دلچسب نیست. دشمنانی که در بازی می‌بینید با واقعیت فاصله دارند و اغلب شبیه به سفینه‌های فضایی هستند که از طراحی خوبی هم برخوردار نیستند. کنترل هواپیما در شرایط معمول مناسب است اما وقتی می‌خواهید دور بزنید، حسابی اذیتتان می‌کند.

در کل، نمی‌توان گفت که Sim Extreme Flight یک بازی عالی است و فقط به کسانی توصیه می‌شود که به دنبال یک بازی روان برای گوشی‌های هوشمند معمولی خود در سبک نبرد‌های هوایی هستند تا برای مدت کوتاهی آنها را سرگرم کند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات