زوم‌اَپ: Wattpad، دنیایی از داستان‌های خواندنی

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مطالعه از جمله کارهایی  است که می‌تواند در اوقات فراغت لذت‌بخش و سرگرم‌کننده باشد. در صورتی که دوست دارید نوشته‌های خود را منتشر کنید و از لذت خواندن هزاران کتاب بهره‌مند شوید، Wattpad این فرصت را در اختیارتان می‌گذارد.
تبلیغات

 اگر مطالعه یکی از عمده‌ترین سرگرمی‌های شما است، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن Wattpad را امتحان کنید. این اپلیکیشن علاوه بر امکان دسترسی رایگان به میلیون کتاب در ژانرهای مختلف داستانی، فرصتی را نیز برای علاقمندان به نویسندگی فراهم می‌کند تا بدون کوچکترین دغدغه‌ از بابت مشکلات نشر، داستان خود را منتشر کنند. در واقع این اپلیکیشن فاصله‌ی بین نویسنده و خواننده را کاهش داده و با ترکیب مفاهیم دنیای فناوری و نشر، تجربه‌ای جدید را برای کاربران به ارمغان آورده است. شاید با جستجویی کوتاه در انواع فروشگاه‌های اپلیکیشن، به تعداد بسیار زیادی اپلیکیشن درباره مطالعه و در اختیار گذاردن انواع کتاب‌ها روبرو شوید، اما موضوعی که Wattpad را متمایز می‌کند، قالب پویای این اپلیکیشن است. با استفاده از Wattpad‌ حتی می‌توانید نویسندگانی را که به داستان‌های آن‌ها علاقه دارید، همچون شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و از سایر نوشته‌ها و حتی کتاب‌هایی که مطالعه می‌کنند، آگاه شوید.

WattpadInt

این اپلیکیشن بصورت رایگان برای اندروید، iOS منتشر شده است. ساختار اپلیکیشن Wattpad به گونه‌ای است که می‌توان در اولین استفاده و بالا و پایین کردن منوها به‌راحتی از ساز و کار آن مطلع شد. به محض اجرای اپلیکیشن٬ صفحه‌ای برای ایجاد یک حساب کاربری پدیدار می‌شود که می‌توان برای ورود از حساب کاربری فیس‌بوک یا گوگل استفاده کرد. پس از ورود به محیط اصلی اپلیکیشن، لیست کتب براساس محبوب‌ترین داستان‌های کنونی نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توان لیست داستان‌های مختلف در ژانرهای متنوع را نیز مشاهده کرد. نوار جستجو در قسمت بالا، امکان جستجوی یک عنوان خاص را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در صورتی که به یکی از کتب علاقه داشته باشید، می‌توانید آن را در کتابخانه‌ی مجازی خود قرار دهید تا در مراجعات بعدی براحتی پیدا کنید. همچنین با کلیک روی نام نویسنده به صفحه‌ی وی انتقال پیدا می‌کنید و می‌توانید فرد مورد نظر را دنبال کنید. در کل Wattpad می‌تواند به یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی‌هوشمند یا تبلت تبدیل شود.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات