زوم‌گیم: با Sheep Happens در ماراتونی بی پایان شرکت کنید

یک‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز در بخش زوم‌گیم قصد داریم یک بازی مفرح و سرگرم کننده را در سبک محبوب و دوست داشتنی پلتفرمر معرفی کنیم. این بازی بامزه، Sheep Happens نام دارد.
تبلیغات

شاید شما هم مثل ما از انجام مداوم بازی‌هایی مانند Clash of Clans خسته شده‌اید و دنبال یک بازی تفننی و سرگرم‌کننده هستید تا به شکلی، زنگ تفریح برای شما باشد. Sheep Happens ما را یاد بازی معروف دیگری از این سبک به نام Jet Pack Joy Rider می‌اندازد. خیلی از موارد شبیه آن است با این تفاوت که این بار در دوران کهن یونان هستیم و شخصیت داستان ما، دونده‌ای در مسابقه‌ی دوی ماراتون است که باید از پس حریفان دیگرش برآید و بیشترین میزان رکورد را به نام خود ثبت کند. روند بازی کمی هنگام شروع کند است، اما کم‌کم چالش‌های بزرگی جلوی راه قرار می‌گیرد. برخلاف بازی‌های دیگر،  پس از برخورد با موانع، باز هم می‌توانید به بازی ادامه دهید، اما برخی آیتم‌های خود را از دست می‌دهید.

این یک دوی ماراتون راحت نیست، سکه‌هایی در طول مسیر وجود دارند که باید آ‌نها را با پریدن یا نگه داشتن انگشت روی صفحه جمع کنید. طراحی محیط و حتی مسابقه‌ دهندگان دیگر هم جالب است. جالب‌تر آنجا است که شخصیت‌هایی مانند کریتوس از بازی خدای جنگ در طول مسیر حضور دارند و البته خیلی راحت می‌توانید روی سر آنها و دیگران فرود بیایید و پرش‌های بلندتری داشته باشید. هر چه جلوتر بروید، موانع سخت‌تر و سرعت بیشتر می‌شود. برای این‌که سرعت خود را بیش از پیش کنید، در طول مسیر گوسفند‌هایی هستند که می‌توانید روی آن‌ها پریده و سوارشان شوید.

Sheep Happens

جلوه‌های بصری بازی بیشتر بامزه هستند و حتی در دور دست، تماشاچیان مسابقه‌ی شما چهره‌های خنده‌دار و مضحکی دارند. در بخش فروشگاه، شما بسته به امتیازات و سکه‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید، می‌توانید قابلیت‌های خود را ارتقا دهید یا موارد جدیدی را خریداری کنید. بازی به شبکه‌های اجتماعی و گوگل‌پلی متصل می‌شود و رکورد‌هایی که ثبت می‌کنید را با دیگران به اشتراک می‌گذارد تا بتوانید با دوستان نزدیک خود هم رقابت داشته باشید.

Sheep Happens بازی با کیفیت و جالبی است که می‌تواند تا مدت‌ها شما را مشغول کند و زنگ تفریح خوبی بین بازی‌های بزرگ مانند عناوین استراتژیک و مدیریتی باشد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات