برنامه DroFireWall: کاهش چشمگیر مصرف اینترنت (نیازمند روت) - زوم‌ اپ

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
DroFireWall اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که توسط آن قادر به قطع دسترسی اپلیکیشن‌های غیرضروری به اینترنت و در نتیجه کاهش حجم مصرفی خود خواهید بود.
تبلیغات

تقریبا تمام کاربران اینترنت بر این عقیده هستند که قیمت بسته‌های اینترنتی بسیار بالا است. در چنین حالتی نمی‌توان با خیال راحت از اینترنت استفاده کرد و همیشه باید به فکر صرفه‌جویی بود. DroFireWall اپلیکیشنی برای گوشی‌های روت شده‌ی اندروید است که به‌صورت یک فایروال عمل می‌کند. بعد از نصب DroFireWall تمامی برنامه‌های نصب‌شده در گوشی برای مصرف اینترنت به اجازه‌ی این فایروال‌ نیاز خواهند داشت. معمولا بخش زیادی از حجم بسته‌های اینترنتی توسط اپلیکیشن‌هایی مصرف می‌شود که در پس‌زمینه بدون اطلاع کاربر مشغول فعالیت هستند. شما با کمک این برنامه می‌توانید اینترنت گوشی خود را تنها به اپلیکیشن‌های مورد نظرتان اختصاص دهید تا از مصرف دیتای اضافه توسط دیگر برنامه‌ها جلوگیری شود.

استفاده از DroFireWall بسیار ساده است. بعد از اجرای برنامه، لیستی از اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی گوشی نمایش داده خواهد شد که می‌توانید با فعال کردن گزینه‌ی مقابل آن، اجازه‌ی استفاده‌ی آن برنامه از اینترنت را صادر کنید. هر برنامه‌ای که در این لیست فعال کنید، اجازه‌ی مصرف حجم خواهد داشت و برنامه‌های دیگر، قادر به آنلاین شدن نخواهند بود. نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که در مقابل هر برنامه، سه گزینه برای سه حالت ارتباطی وجود دارد؛ Lan، اینترنت سیم‌کارت و وای‌فای. در ابتدا تمام گزینه‌ها غیر فعال هستند؛ یعنی با Enable کردن این برنامه، هیچ‌یک از برنامه‌های موجود در گوشی اجازه‌ی استفاده از اینترنت نخواهند داشت. شما باید با تیک زدن گزینه‌های مقابل هر برنامه، اجازه‌ی استفاده‌ی آن اپلیکیشن از اینترنت سیم‌کارت، وای‌فای یا لن را صادر کنید. اگر قصد محدودسازی اپلیکیشن‌ها در استفاده از اینترنت سیم‌کارت را دارید، کافی است در ردیف اینترنت سیم‌کارت، تمام اپلیکیشن‌هایی را که مجاز به استفاده از اینترنت هستند، فعال و سپس برنامه را Enable کنید.

توجه: با فعال کردن این برنامه‌ نه‌تنها اینترنت سیم‌کارت، بلکه اینترنت WIFI هم به نظارت نیاز خواهد داشت. پس لازم است در ردیف اینترنت WIFI گزینه Any Application یا تمام موارد را پیدا و فعال کنید تا در صورتی که با WIFI به اینترنت متصل شدید، دچار هیچ‌گونه محدودیتی نباشید. راه دیگر این است که هنگام استفاده از اینترنت وای‌فای، DroFireWall را Disable کنید و مجددا در زمان استفاده از اینترنت سیم‌کارت، آن را فعال کنید.

ویژگی‌ها

  • محدودسازی دسترسی اپلیکیشن‌های مجاز به اینترنت
  • صرفه‌جویی فوق‌العاده در مصرف دیتا

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات