برنامه ImageSearchMan: جستجو و ذخیره تصاویر بدون نیاز به مرورگر - زوم اپ

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ImageSearchMan اپلیکیشنی اندرویدی برای انجام جستجوی تصویر بدون نیاز به مرورگر یا سایت گوگل است
تبلیغات

بخش جستجوی تصاویر گوگل یکی از غنی ترین بخش های این موتور جستجو به حساب می آید اما مشکلی که وجود دارد، طولانی بودن مراحل ذخیره و دسترسی به یک تصویر در آن است. برای مثال شما با جستجوی کلمه‌ی iPhone به نتایجی دسترسی پیدا میکنید که ابتدا برای مشاهده سایز اصلی آن ها، باید به طور جداگانه گزینه‌ی View Image را انتخاب میکردید تا بتوانید به سایز اصلی عکس‌ها دسترسی داشته باشید.

اما به کمک برنامه ImageSearchMan مراحل رسیدن به عکس مورد نظر و ذخیره‌ کردن آن، نه‌تنها از گوگل بلکه از چندین موتور جستجوی دیگر بسیار آسان‌تر خواهد شد. شیوه کارکرد برنامه نیز بسیار ساده طراحی شده است به طوری که تنها کافیست به محض اجرای برنامه، موضوع مورد نظرتان را سرچ کنید و بعد از انتخاب موتور جستجوی دلخواه، به‌سرعت تصاویر بندانگشتی و کوچکی از نتایج موجود مشاهده کنید. حالا روی هر نتیجه‌ی دلخواه کلیک کنید تا به‌صورت مستقیم سایز اصلی آن را مشاهده کنید.

ویژگی‌ها

  • امکان جستجو و دانلود مستقیم عکس
  • تنظیم به‌عنوان تصویر زمینه

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود. (توضیحات بیشتر)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات