چهار اپلیکیشن محبوب برای مدیریت پیامک - زوم اپ

چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
مدیریت پیامک‌ یکی از امور مهم و حیاتی در گوشی‌های موبایل به‌حساب می‌آید؛ در این مقاله، شما را با چهار مورد از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه آشنا خواهیم کرد.
تبلیغات

پیش از این در زومیت به معرفی اپلیکیشن‌های مدیریت پیامک همچون GoSMS ,Textra SMS ,EvolveSMS ,Hoverchat و Google Messenger پرداختیم. این بار به سراغ ۴ اپلیکیشن دیگر رفته‌ایم و به جمع‌بندی آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

Handcent SMS

HandcentSMS در مقایسه با همتایان خود از جمله Go SMS و Google Messenger از محیط ساده‌تر و گرافیک پایین‌تری برخوردار است و شاید در قضاوت‌ ظاهری، از اپلیکیشن‌های دیگر ضعیف‌تر به نظر برسد. اما کاربرانی که تجربه‌ی کار با این اپلیکیشن دارند، بر این عقیده‌اند که شخصی‌سازی‌هایی که در این اپلیکیشن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، هرگز در برنامه‌های دیگر وجود ندارد و برخلاف ظاهر اولیه و ساده‌ی این اپلیکیشن، شما می‌توانید با استفاده از ده‌ها پوسته‌ی مختلف یا تنظیم دستی رنگ‌های محیط برنامه، رابط کاربری آن را به‌طور چشم‌گیری زیباتر کنید. مانند دیگر اپلیکیشن‌های موفق پیام‌رسان، HandcentSMS نیز از امکانات ویژه‌ای نظیر باز شدن پنجره‌ی پاسخ سریع، امکان قرار دادن رمز عبور داخلی، امکان تهیه‌ی پشتیبان از پیامک‌ها، دارا بودن لیست سیاه برای جلوگیری از دریافت پیامک از شماره‌های خاص، امکان شخصی‌سازی فونت و... پشتیبانی می‌کند و این امکانات مختلف در کنار محیط روانی که این اپلیکیشن در اختیار کاربر قرار می‌دهد، Handcent SMS را به یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان اصلی و قدرتمند تبدیل کرده است.

ارسال گروهی پیامک‌ها، نمایش تعداد پیام‌های دریافت شده در نوتیفیکیشن‌بار، امکان پشتیبان گیری از پیامک‌ها، تنظیمات زنگ، ویبره و رنگ چراغ هشدار گوشی، شخصی‌سازی نحوه نمایش هشدار برای هر شخص، پشتیبانی از ۲۰ زبان مختلف، نمایش تصاویر اختصاص داده‌شده به مخاطبان و دارا بودن ویجت‌های اختصاصی از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن پیام‌رسان هستند.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

ZERO SMS

مهم‌ترین نکته در ZERO SMS محیط ساده و روان است که با اولین ورود به اپلیکیشن متوجه آن خواهید شد. پیش از این و قبل از انتشار نسخه‌ی پنجم اندروید، معمولا اپلیکیشن‌های پیش‌فرض مدیریت پیامک از امکانات زیاد یا محیطی زیبا برخوردار نبودند و در اکثر مواقع کاربران اقدام به نصب اپلیکیشنی جداگانه برای مدیریت پیامک‌ها می‌کردند. اگر شما نیز همچنان از اندروید کیت کت یا پایین‌تر استفاده می‌کنید و علاقه به استفاده از اپلیکیشن پیامکی به‌جز گزینه‌ی پیش‌فرض خود گوشی دارید، ZERO SMS می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد. نکته‌ی جالب در این اپلیکیشن پشتیبانی از گوشی‌های دو سیم‌کارته است؛ به‌طوری که در کنار کادر مخصوص به نوشتن متن پیامک، دو فلش با رنگ‌های مختلف وجود دارد که هر کدام مربوط به یک سیم‌کارت است و با کلیک روی آن، پیامک توسط سیم‌کارت مذکور ارسال خواهد شد.

این اپلیکیشن همان‌طور که از نام آن پیدا است مربوط به تیم برنامه‌نویسی Zero Team است که تاکنون تمام اپلیکیشن‌های تولیدی این تیم با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شده است. ZERO SMS نیز مانند برادران خود، با دارا بودن بیش از ۵ میلیون دانلود، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت پیامک در پلی‌استور به‌حساب می‌آید. حجم کم اپلیکیشن نسبت به دیگر اپلیکیشن‌های مدیریت پیامک، نمایش پیامک‌ها به‌صورت PopUp، امکان تنظیم زنگ اختصاصی برای هر مخاطب، وجود ابزار بلک لیست و مسدودکننده‌ی پیامک‌های مزاحم، پشتیبانی از پوسته‌های مختلف و دارا بودن بخش پیام خصوصی برای محافظت از پیامک‌های شخصی از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به‌حساب می‌آیند.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

YAATA SMS

YAATA SMS با ارائه‌ی امکاناتی کامل و محیطی قابل شخصی‌سازی، به‌سرعت مورد توجه عده‌ای از کاربران قرار گرفت. این اپلیکیشن با دارا بودن حجم تنها ۳ مگابایت، یک انتخاب‌ ایده‌آل‌ برای گوشی‌های متوسط و رو به پایین بازار است که بر‌خلاف اپلیکیشن‌های دیگر این زمینه، محیطی روان را در این گوشی‌ها ارائه خواهد داد. با اولین استفاده از YAATA SMS متوجه این موضوع خواهید شد که یکی از اولویت‌های اصلی سازندگان برنامه، قرار دادن امکانات شخصی‌سازی گسترده‌ای در آن بوده است که با توجه به امکان تغییر تمامی المان‌های این برنامه، می‌توان گفت در این امر بسیار موفق ظاهر شده‌اند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها امکان شناور کردن پیامک‌ها در گوشی است. به این معنا که وقتی شما در Conversation یکی از دوستان خود هستید، گزینه‌ای در بالای صفحه وجود دارد که این پنجره را به یک آیکون شناور تبدیل می‌کند و می‌توانید با کلیک روی آن و مراجعه به هر نرم‌افزار دیگری، آیکون شناور این مکالمه را نیز همیشه در دسترس داشته باشید و با کلیک روی آن، پنجره‌ای کوچک و شناور از مکالمه‌ی خود با قابلیت خواندن پیام‌ها و نوشتن پاسخ روی صفحه باز کنید. امکان فوق‌العاده‌ی دیگری که در این برنامه در نظر گرفته شده و البته تنها برای زبان انگلیسی قابل استفاده است، امکان خواندن پیام‌ها به‌صورت صوتی است؛ به این صورت که با کلیک روی هر پیام، گزینه‌ای با نام Speak وجود دارد که با انتخاب آن، متن پیام مشخص‌شده برای شما با صدایی کاملا رسا خوانده خواهد شد.

امکان تنظیم تأخیر در ارسال پیام‌ها برای جلوگیری از ارسال اشتباه پیامک‌ها از دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر این اپلیکیشن است که با فعال‌سازی آن، تمامی پیامک‌های شما بعد از زدن گزینه‌ی Send وارد ثانیه‌شمار مشخص‌شده توسط شما (برای مثال ۱۰ ثانیه) می‌شوند و بعد از آن ارسال خواهند شد که این امر در مواقعی که به‌اشتباه پیامی برای فردی می‌فرستید و قصد کنسل کردن آن را دارید، فوق‌العاده کاربردی خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

QKSMS

مهم‌ترین موضوعی که در اپلیکیشن QKSMS به‌عنوان یک برنامه‌ی مدیریت پیامک خودنمایی می‌کند، ظاهر زیبای آن است که با وجود چندین تم و رنگ مختلف برای آن، می‌توانید محیط آن را مطابق با سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنید. البته سازندگان این برنامه، ظاهر زیبای آن را نقطه‌ی قوت اپلیکیشن خود نمی‌دانند و آن را در رتبه‌ی دوم ویژگی‌های QKSMS قرار می‌دهند. از نگاه آن‌ها، ویژگی اصلی این برنامه همان‌طور که در نام برنامه نیز تأثیر گذاشته است، ارسال سریع پیامک و همچنین پاسخگویی به پیام‌های دریافتی در سریع‌ترین زمان ممکن است. اگر تا به حال با سیستم‌عامل ویندوزفون کار کرده باشید، حتماً مشاهده کرده‌اید که در اکثر برنامه‌های این سیستم‌عامل، گوشه‌ای از صفحه‌های بعدی در یک اپلیکیشن، در سمت راست تصویر حضور دارد و به کاربر، وجود صفحه‌ای دیگر در سمت‌های دیگر را اطلاع می‌دهد. QKSMS نیز با استفاده از این ایده، بخش مربوط به نوشتن پیام جدید را در موقعیت مشابهی قرار داده است؛ به‌طوری که این قابلیت، علاوه بر زیبایی خاصی که به این برنامه داده است، به شما این توانایی را می‌دهد که بعد از باز کردن برنامه و تنها کشیدن پنجره‌ی فعلی به سمت چپ، به صفحه‌ی نوشتن پیام جدید منتقل شوید.

قابلیت پاسخ‌دهی سریع به پیام‌های دریافتی از دیگر ویژگی‌هایی است که QKSMS برای رسیدن به موفقیت، روی آن حساب کرده است. اگر از اپلیکیشن‌های تکراری و همیشگی مدیریت پیامک خسته شده‌اید و همچنین اگر گوشی شما پاسخگوی نیاز سخت‌افزاری اپلیکیشن‌هایی مانند GO SMS و اجرای روان آن نیست، QKSMS بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود که در کنار محیطی سبک و چشم‌نواز، تمامی امکانات مورد نیازتان را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات