برنامه Periodic Table 2017: جدول تناوبی برای اندروید - زوم اپ

سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Periodic Table 2017 اپلیکیشنی برای اندروید است که جدول تناوبی عناصر، یکی از مهم‌ترین نیازهای علمی برای دانش‌آموزان و دانشجویان را در اختیار شما خواهد گذاشت.
تبلیغات

Periodic Table 2017 یک جدول تناوبی بسیار کامل و شیک است که به‌صورت گرافیکی و در محیطی چشم‌نواز، تمامی عناصر را برای شما نمایش می‌دهد. در این برنامه هر عنصر دارای پروفایل اختصاصی خود است که می‌توانید با لمس نام آن، وارد پروفایل شوید و توضیحات بسیار کاملی در رابطه با آن مشاهده کنید. نکته‌ی جالب وجود عکس عنصر مورد نظر است که می‌توانید علاوه بر مشخصات، با ظاهر عناصر نیز آشنا شوید. معمولا دانش‌آموزان و دانشجویان در حفظ و به خاطر سپردن ترتیب یا دیگر مشخصات جدول مندلیف با مشکل مواجه هستند. اگر شما نیز چنین مشکلی دارید، می‌توانید با دانلود و نصب این برنامه، یک بار برای همیشه جدول تناوبی را همراه خود داشته باشید و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.

ویژگی دیگری که در Periodic Table 2017 مشاهده کردیم، نمایش جدول مندلیف بر اساس دسته‌بندی است. شما می‌توانید عناصر را در دسته‌بندی‌های متنوعی مشاهده کنید تا اطلاعات جامع‌تری از شباهت‌ها در این جدول به دست آورید. در واقع این شیوه‌ی نمایش یکی از نکات مثبت این برنامه است؛ به‌طوری‌که درک و فهم نکاتی را که Periodic Table 2017 سعی در آموزش آن‌ها دارد، بسیار ساده‌تر از همیشه می‌کند. Periodic Table 2017 در دو نسخه رایگان و پولی منتشر شده است که شامل شدن تمام عناصر، عدد اتمی، عدد جرمی، جستجوی عناصر بر اساس نام آن‌ها و ... از ویژگی‌های بی‌نظیر آن هستند. علاوه بر موارد گفته‌شده، در نسخه‌ی پولی امکانات بیشتری نیز در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت که می‌توانید با مراجعه به این لینک و مطالعه‌ی مشخصات، در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی شیک و زیبای محیط کاربری
  • نمایش عکس عناصر موجود در جدول
  • اطلاعات بسیار دقیق و به‌روز از عناصر

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود. (توضیحات بیشتر)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات