برنامه Dandelions: طبیعت زیبا، روز و شب در صفحه گوشی شما - زوم‌ اپ

چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Dandelions یک لایو والپیپر بسیار زیبا و جذاب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید یک تصویر بسیار زیبا از طبیعت در اختیار داشته باشید.
تبلیغات

اکثر ما ساعت‌های زیادی از روز را مشغول کار با رایانه یا گوشی‌های موبایل هستیم و فرصت تماشای طبیعت خدادادی را از دست می‌دهیم. حتی ممکن است محل زندگی یا کار ما به‌قدری مدرن شده باشد که در چشم‌انداز آن خبری از مناظر سرسبز نباشد. Dandelions اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های اندروید است که یک لایو والپیپر بسیار زیبا از یک منظره‌ی بسیار جذاب در اختیار شما قرار می‌دهد که متناسب با ساعت محلی شما تغییر می‌کند. این حرف به آن معنا است که روز و شب در لایو والپیپر Dandelions معنا خواهد داشت و اگر ساعت ۱۰ صبح به تصویر گوشی نگاه کنید، یک روز آفتابی را خواهید دید و اگر زمانی که صفحه‌ی گوشی را روشن می‌کنید ساعت ۱۰ شب باشد، با هوایی تاریک و خودنمایی نور مهتاب مواجه خواهید شد. اگر از افرادی هستید که در ابتدای متن به آن‌ها اشاره کردیم، این اپلیکیشن می‌تواند مانند یک نعمت جذاب برای شما عمل کند تا دریچه‌ای باشد، بین شما و مناظر و هوای بیرون که باعث می‌شود تعامل و درک بهتری از گذر زمان داشته باشید. مطمئنا بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود وقتی که هم‌زمان با طلوع یا غروب خورشید، به صفحه‌ی موبایل نگاه می‌کنیم، از حال و هوای بیرون باخبر باشیم. این ویژگی به‌صورت انتخابی در اختیار کاربران قرار گرفته است و اگر تمایلی به تغییر روز و شب هم‌زمان با ساعات محل زندگی خود ندارید، می‌توانید آن را در حالت «تنها روز» یا «تنها شب» قرار دهید.

Dandelions از افکت‌های تصویری بسیار جذابی نیز برخوردار است که در کنار موضوع اصلی برنامه، منظره‌ای چشم‌نواز به وجود آورده‌اند. برای مثال با هر لمسی که روی صفحه‌ی نمایش انجام می‌دهید، شاهد قاصدک‌های بسیار زیبایی خواهید بود که حال و هوای زیباتری به منظره می‌بخشند. این افکت‌ها در تنظیمات برنامه قابل تغییر خواهند بود و می‌توانید برای مثال روی نوع قاصدک‌ها نیز مدیریت کامل داشته باشید. فعال کردن لایو والپیپر طبیعتا مصرف باتری را نسبت به حالت عادی بالاتر خواهد برد، اما جایی برای نگرانی نیست؛ چرا که به لطف بهینه شدن این برنامه، فعال بودن آن تغییر محسوسی در زمان اتمام باتری به وجود نمی‌آورد. گوشی‌های قدیمی نیز ممکن است در هنگام اسکرول بین صفحات Home Screen با لگ‌هایی مواجه شوند که می‌توانند از طریق تنظیمات و با غیرفعال‌سازی برخی ویژگی‌ها، اجرای روانی را حتی در گوشی‌های قدیمی به ارمغان بیاورند. Dandelions در دو نسخه‌ی پولی و رایگان منتشر شده است که در نسخه‌ی پولی به امکاناتی همچون تنظیم خودکار روز یا شب بودن تصویر زمینه بر اساس ساعت گوشی و وجود ۲ وضعیت زمانی اضافه مانند بعدازظهر اشاره کرد. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • منظره بسیار زیبا و چشم‌نواز
  • امکان انتخاب بین دو حالت روز و شب
  • امکان شخصی‌سازی تنظیمات

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود. (توضیحات بیشتر)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات