خبرخوان استقلال تهران

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
برنامه‌ی اندروید خبرخوان استقلال تهران، قرار است به تمام هواداران تیم محبوب پایتخت کمک کند تا به جدیدترین اخبار این باشگاه دسترسی آسان داشته باشند.
تبلیغات

در کنار اخبار، امکاناتی نظیر بازی آینده‌ی استقلال، جدول لیگ برتر، جدول گلزنان، ویدیو و تصاویر استقلال و چت روم اختصاصی نیز برای استفاده، پیش‌بینی شده‌اند.

چیزی حدود 18 ماه از عمر برنامه خبرخوان استقلال می‌گذرد؛ این برنامه در ابتدا در قالب سایتی معمولی در حوزه ی اخبار استقلال فعالیت کرده و به مرور امکاناتی به آن اضافه شده و در کنار سایت، برنامه ای برای اندروید نیز به منظور دسترسی راحت‌تر به اخبار سایت در اختیار کاربران قرار گرفته است. چت روم اختصاصی استقلال یکی از آخرین و البته موفق‌ترین بخش‌هایی است که به این مجموعه اضافه شده؛ چرا که آمار نشان از استقبال بالای هواداران استقلال از این محیط گفتگو دارد.

برنامه اندروید 

این برنامه دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر را به اخبار و سایر قسمت‌های سایت هواداران استقلال فراهم می‌نماید. فضای کاربری این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که دسترسی به بخش‌های مختلف به آسانی صورت پذیرد. با توجه به استقبال بالای کاربران از اپلیکیشن سایت هواداران استقلال، به زودی نسخه‌های دیگر این برنامه نیز برای استفاده در سایر سیستم‌عامل‌ها عرضه خواهند شد.

steghlal-android-app

این برنامه از طریق بازار، مایکت و پلازا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

چت روم برنامه

چت روم خبرخوان استقلال، محیطی برای تبادل‌نظر، بحث‌های کارشناسی و البته کل‌کل‌های هواداری است که توانسته در مدتی کوتاه، مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب نماید.

esteghlal-chatroom

برای دسترسی به این چت‌روم اینجا کلیک کنید.

اخبار سایت و برنامه

در این بخش، تمامی اخبار و مطالب مرتبط با تیم استقلال، بصورت خودکار و لحظه‌ای رصد شده و در اختیار هواداران قرار می‌گیرند. این مجموعه در تلاش است تا با افزایش منابع مورد استفاده جهت جمع‌آوری اخبار، علاوه بر افزایش کمی خبرها، بر کیفیت و حوزه‌های خبری پوشش داده شده نیز بیفزاید. برای ورود به سایت هواداران استقلال اینجا کلیک کنید.

این مجموعه در تلاش است تا با ارائه خدمات به روز و افزایش کیفیت بخش‌های مختلف، رضایت خاطر طرفداران آبی‌پوشان پایتخت را جلب نماید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات