برنامه Wallz: آرشیو آنلاین والپیپر با امکان تغییر خودکار تصویر زمینه - زوم اپ

پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Wallz اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که با آن می‌توانید به آرشیو عظیمی از والپیپرهای جذاب دسترسی داشته باشید و به‌طور خودکار تصویر زمینه را تغییر دهید.
تبلیغات

والپیپرها از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران برخوردارند. این موضوع از سال‌ها پیش که صفحه‌نمایش‌ها سایز کوچک‌تر از ۳ اینچ داشتند، تا به امروز و ظهور فبلت‌ها ادامه دارد و با بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش‌ها، محبوبیت استفاده از این تصاویر نیز افزایش پیدا می‌کند. از همین رو، تعداد زیادی اپلیکیشن در زمینه‌ی ارائه‌ی مجموعه تصاویر زمینه وجود دارد که معمولاً اکثر آن‌ها، تصاویر کم یا با کیفیت‌ پایین دارند. اما Wallz اپلیکیشنی فوق‌العاده برای گوشی‌های اندروید است که وسواس بسیاری در انتخاب تصاویر به کار برده است و تمامی تصاویر آن از کیفیت‌های چشم‌گیر و FullHD برخوردارند. نکته‌ای که این برنامه را از دیگر رقیبان متمایز می‌کند، وجود بیش از ۱ میلیون تصویر با رزولوشن‌ فوق‌العاده بالا است. در واقع می‌توان گفت پایین‌ترین کیفیت موجود در این برنامه، HD است که با توجه به رزولوشن‌های موجود در بین اکثر تلفن‌های همراه، بدون شک اکثر کاربران از تصاویر موجود در این آرشیو آنلاین لذت خواهند برد. این برنامه والپیپرهای خود را از سایت‌های بسیار معروفی همچون Flickr, 500px, Pixabay, Google+, BING و ... دریافت می‌کند و از همین رو می‌توانید از کیفیت و به‌روز بودن آرشیو آن مطمئن باشید.

مهم‌ترین موضوعی که بعد از اولین ورود شما به نرم‌افزار، توجهتان را جلب خواهد کرد، رابط کاربری فوق‌العاده زیبای این اپلیکیشن است که با استفاده از طراحی تاریک و چشم‌نواز، محیطی کاملاً گویا به وجود آورده است. موضوع‌بندی دقیق نیز یکی از ویژگی‌های این برنامه محسوب می‌شود؛ به این معنا که به لطف وجود برچسب‌ها و تگ‌های مختلف برای هر عکس، می‌توانید در عرض چند ثانیه سوژه‌هایی مد نظر را پیدا کنید. همچنین در زمان نمایش هر عکس، گزینه‌ای با عنوان Add to favorites وجود دارد که به کمک آن می‌توانید تصاویری که می‌پسندید، در بخش «مورد علاقه‌ها» بوکمارک کنید و در استفاده‌های بعدی به‌طور مستقیم به آن‌ها دسترسی داشته باشید. تصاویر دانلود شده از داخل اپلیکیشن نیز امکان تنظیم به‌عنوان والپیپر دارند و ابزار مختلفی مانند Crop یا Blur نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. اگر به دنبال ویژگی‌های بیشتری هستید، Wallz علاوه بر ارائه‌ی این آرشیو عظیم، قادر به تغییر خودکار تصاویر در بازه‌های زمانی مختلف نیز خواهد بود و از همین رو بدون نیاز به اپلیکیشن‌های دیگر، می‌توانید به‌طور منظم و روزانه یا با زمان‌بندی دلخواه تصویر زمینه‌ی گوشی خود را تغییر دهید. Wallz پا را از این نیز فراتر گذاشته است و ویجتی ارائه خواهد کرد که با آن می‌توانید هر زمان که مایل بودید، با یک لمس تصویر زمینه را تغییر دهید. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • دارا بودن بیش از یک میلیون عکس
  • استفاده از منابع معروف همچون 500px
  • امکان Blur کردن عکس‌های دانلود شده

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود. (توضیحات بیشتر)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات