زوم‌اَپ: Sunrise Calendar، یک تقویم کامل

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Sunrise Calendar فقط یک اپلیکیشن تقویم ساده با قابلیت ثبت رویداد‌ها نیست، بلکه این اپلیکیشن قادر است تا با انواع سرویس‌ها ارتباط برقرار کرده و داده‌های مورد نیاز را در قالب تقویم نمایش دهد. با زوم‌اَپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

تقویم Sunrise علاوه بر نمایش تقویم، قادر است تا با سرویس‌های ارائه شده توسط سایر کمپانی‌ها نیز ارتباط برقرار کند. در صورتی که از سرویس اِکسچنج، آی‌کلاد یا تقویم گوگل استفاده می‌کنید، سانرایس قادر است تا با برقراری ارتباط با این سرویس‌ها، تمامی اطلاعات این پلتفرم‌ها را در قالب یک تقویم جمع و جور نمایش دهد. همچنین باید به امکان برقراری ارتباط با شماری دیگر از اپلیکیشن‌های مدیریت کار و امور روزانه نیز اشاره کرد. از جمله‌ی این سرویس‌ها می‌توان به توئیتر، فیس‌بوک، ترلو، اِورنوت و گیت‌هاب اشاره کرد. برای مثال در صورتی که یک وظیفه در ترلو به شما منتسب شده باشد، این وظیفه بصورت خودکار در قالب تقویم سانرایس برای شما نمایش داده خواهد شد. همچنین باید به انتقال تاریخ تولد‌ها و سایر موارد موجود در تقویم فیس‌بوک، به این تقویم اشاره کرد.

SunriseCalendarInt

یکی از ویژگی‌ها خوب تقویم سانرایس، امکان نمایش مجموع رویدادهای تقویم به تفکیک ساعت در قالب تقویم روزانه است. برای اضافه کردن یک رویداد به تقویم کافی است تا روی آیکون + در نوار بالای اپلیکیشن کلیک کنید. از جمله‌ی اطلاعاتی که می‌توان در زمان اضافه کردن رویداد وارد کرد، می‌توان به عنوان، تاریخ و ساعت آغاز و پایان، موقعیت مکانی، افراد دخیل و اضافه کردن اعلانیه برای یادآوری اشاره کرد. سانرایس را باید یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های تقویم خواند که تمام امکانات را بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات