برنامه Glextor App Mgr & Organizer: مدیریت اپلیکیشن های نصب شده در اندروید - زوم اپ

دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Glextor App Mgr & Organizer اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید برنامه‌های نصب شده در گوشی را به‌طور کامل مدیریت کنید.
تبلیغات

برای مشاهده‌ی برنامه‌های نصب شده در گوشی و انجام عملیاتی مانند حذف آن‌ها، لزوما باید به Setting و سپس App Manager مراجعه کنید. اگر تا به حال گذرتان به این بخش افتاده باشد، حتما با این موضوع موافق خواهید بود که بخش پیش‌فرض App Manager در گوشی‌های اندروید، یکی از ضعیف‌ترین پیش‌فرض‌های موجود در این پلتفرم است که تنها امکان حذف برنامه را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر خواهان امکانات بیشتری همچون پشتیبان‌گیری از برنامه‌ها هستید، باید به سراغ اپلیکیشن‌های جانبی بروید که خوشبختانه با انتخاب‌های بسیاری در این زمینه مواجه خواهید بود. Glextor App Mgr & Organizer اما کمی با اپلیکیشن‌های هم سبک خود که پیش‌تر نیز در زومیت آن‌ها را معرفی کردیم، متفاوت است.

Glextor App Mgr & Organizer علاوه بر آن‌که امکانات مختلفی همچون پشتیبان‌گیری از برنامه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد، چیدمان متفاوتی نیز برای رابط کاربری‌ خود در نظر گرفته است؛ به این صورت که می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد علاقه یا پرکاربرد خود را انتخاب کنید تا در هنگام ورود به برنامه، این اپلیکیشن‌های منتخب به‌صورت جداگانه و در بالای لیست نمایش داده شوند. اگر گوشی شما روت باشد، می‌توانید اپلیکیشن‌های سیستمی و پیش‌فرض گوشی را نیز حذف کنید یا از آن‌ها فایل پشتیبان تهیه کنید. در غیر این صورت تنها قادر به کار با اپلیکیشن‌هایی خواهید بود که خودتان اقدام به نصب آن‌ها کرده‌اید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی گویای محیط کاربری
  • امکان تهیه فایل پشتیبان از برنامه ها

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود. (توضیحات بیشتر)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات