برنامه Unit Converter: تبدیل واحدها در اندروید - زوم‌ اپ

چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Unit Converter اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید واحدهای اندازه‌گیری را به یکدیگر تبدیل کنید.
تبلیغات

تبدیل واحدها یکی از مهم‌ترین مواردی است که هر نوع کاربری از جمله دانش آموزان و شاغلان به آن نیاز خواهند داشت و گستردگی آن در زمینه‌ی کمیت‌ها مانند دما، مساحت، باینری و ... به‌قدری وسیع است که به خاطر سپردن آن‌ها کاری بسیار دشوار است. این امر برای هر شخصی، به‌خصوص دانش‌آموزان که در دروس فیزیک و... بارها نیازمند تبدیل واحد‌ها می‌شوند، یک موضوع ضروری به‌حساب می‌آید که طبیعتا همراه داشتن اپلیکیشنی که از تمامی واحد‌های رایج پشتیبانی کند از ارزش بسیار بالایی برای این افراد برخوردار خواهد بود. شاید کمتر کسی پیدا شود که حداقل یک بار با سؤال‌هایی نظیر یک متر چند اینچ است، ۲۰ درجه‌ی سانتی‌گراد چند فارنهایت است یا حتی بحث‌های تخصصی‌تر مانند یک پاسکال چند میکروبار می‌شود، مواجه نشده باشد. اگر شما نیز در فعالیت‌های روزانه یا درسی خود ممکن است با چنین مواردی رو‌به‌رو شوید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن Unit Converter در گوشی، یک بار برای همیشه خود را از ابزارهای تبدیل واحد بی‌نیاز کنید و همیشه و همه جا قادر به تبدیل هر نوع کمیتی که فکر کنید، هستید.

اولین موضوع در Unit Converter، ظاهر جذاب و زیبای آن است؛ به‌طوری که تمام کمیت‌های پشتیبانی شده به‌طور بسیار شکیل و منظم کنار یکدیگر قرار داده شده‌اند تا با لمس هرکدام، وارد بخش مربوط به هر تبدیل شوید. پول، زمان، سوخت، دما، حجم، سرعت، وزن، زاویه، انرژی، نیرو و‌... تنها بخشی از مواردی هستند که در این برنامه قادر به تبدیل آن‌ها خواهید بود. این برنامه شامل بیش از ۴۰ دسته‌بندی کمیت و ۱۲۰۰۰ واحد است که قابلیت تبدیل آن‌ها به‌طور رایگان در اختیارتان قرار گرفته است. نکته‌ی بسیار جالبی که در Unit Converter مشاهده کردیم و وجه تمایز آن با دیگر همتایان بود، امکان ساخت و تعریف کمیت‌های جدید در برنامه بود. به کمک این ویژگی می‌توانید مواردی که در برنامه وجود ندارد یا حتی کمیت‌های اختصاصی خود را به برنامه اضافه کنید. Unit Converter با حجم بسیار مناسب منتشر شده است که تنها در پلی‌استور گوگل دارای بیش از ۱ میلیون دانلود بوده و برای اجرا نیز به اندروید ۲.۳ یا بالاتر نیاز خواهد داشت. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی بسیار زیبای رابط کاربری
  • امکان تبدیل واحد هزاران کمیت مختلف
  • حجم بسیار کم برنامه

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه فایل APK برای شما ارسال شود. (توضیحات بیشتر)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات