زوم‌اَپ: SoundCloud، ابری از موسیقی، پادکست و انواع صداها برای شنیدن

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گجت‌های موبایل با موج اینترنت همراه شده و سرعت نشر انواع محتوای دیجیتال را سرعت بخشیده‌اند. SoundCloud سرویسی است که انواع فایل‌های صوتی اعم از موسیقی و پادکست را در خود جای داده و امکان انتشار محتوای صوتی را نیز تسهیل کرده است. با زوم‌اَپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

ساند کلاد یک سرویس توزیع فایل‌های صوتی است. براساس آمارهای منتشر شده، در جولای ۲۰۱۳ این سرویس بیش از ۴۰ میلیون کاربر ثبت شده و ۲۰۰ میلیون نفر کاربر دنبال‌کننده داشته است. این سرویس در ابتدا در استکهلم سوئد بنبان نهاده شد، اما توسعه‌دهندگان آن بصورت رسمی در آگوست ۲۰۰۷، ساندکلاد را در برلین راه‌اندازی کردند. در حال حاضر ساند کلاد به یک سرویس بسیار پرقدرت تبدیل شده که با استفاده از قسمت جستجو و مشاهده حجم بالایی از قطعات موسیقی و پادکست‌های متنوع می‌توان به این موضوع پی برد.

SoundCloudInt

با استفاده از حساب‌کاربری فیسبوک یا گوگل می‌توان در این سرویس عضو شد. هر یک از کاربران می‌توانند همچون توئیتر، سایر کاربران را دنبال کرده و از این طریق آخرین فایل‌های صوتی منتشر شده را گوش کنند. با مراجعه به قسمت جستجو می‌توان محبوب‌ترین تگ‌های جستجو شده را به ترتیب مشاهده کرد. با وارد کردن واژه‌ی دلخواه در کادر جستجو، نتایج مرتبط با کلمه‌ی جستجوی وارد شده، به نمایش گذارده می‌شود که شامل انواع فایل‌های صوتی است.

پیش‌تر در بخش زوم‌اَپ، اپلیکیشن IFTTT را معرفی کردیم. ساندکلاد قابلیت اتصال به این سرویس را دارد. برای مثال می‌توانید ازطریق سرویس IFTTT، ساندکلاد را به دراپ‌باکس خود متصل کنید، تا در صورتی که یکی از کانال‌های مورد علاقه‌ی شما، فایلی را منتشر کرد، آن فایل بصورت خودکار در فضای دراپ‌باکس متعلق به شما ذخیره شود.

ساند‌کلاد بصورت رایگان برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده است.

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات