زوم‌اَپ: Th!nk، فرصتی برای افزایش معلومات زبان انگلیسی

چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
استفاده از روش‌های مختلف برای یادگیری مفاهیم و آموزه‌های جدید با وجود انواع گجت‌های الکترونیک راحت‌تر شده است. با استفاده از اپلیکیشن Th!nk می‌توان در رابط کاربری جذاب، معلومات انگلیسی خود را افزایش داد. با زوم‌اَپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

 اپلیکیشن Th!nk دارای اینترفیس بسیار ساده‌ای است که علی‌رغم سادگی نظر کاربر را جلب‌ می‌کند. حتی می‌توان ظاهر این اپلیکیشن را دوست داشتنی نیز دانست. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن، مراحل مختلفی را برای آن در نظر گرفته‌اند که شامل ۴۰ فصل است که بیش از ۴۰۰ سوال متنوع را شامل می‌شود. اما نکته‌ای که این اپلیکیشن را بسیار جذاب می‌کند، پیروی از یک سیر داستانی در طول نمایش پازل‌ها است. ابتدا مفاهیم ساده برای کاربر نمایش داده می‌شود. برای مثال در اولین تصاویر شاهد نمایش تصاویری از یک مرد، ابر، باران و مفاهیم ساده‌ی اولیه‌ هستیم. با طی مراحل بیشتر، مفاهیم اولیه‌ ترکیب شده و موارد پیچیده‌تری نمایش داده می‌شود که این موضوع با سیر پیشرفت بشریت در تاریخ به پیش می‌رود. یعنی با پیشرفت داستان، مفاهیم بروزتر می‌شوند.

ThinkInt

یکی دیگر از نقاط قوت Th!ink، وجود هوش مصنوعی قدرتمند است که توانایی درک لغات وارد شده را داشته و با استناد به همین اطلاعات که توسط کاربر وارد شده، وی را در یافتن پاسخ صحیح یاری می‌کند. این اپلیکیشن برای هر سه پلتفرم اندروید، ویندوزفون و iOS‌ منتشر شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات