برنامه یونیورسال FeedLab: آگاهی خودکار از مطالب جدید سایت ها - زوم اپ

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
FeedLab اپلیکیشنی یونیورسال برای ویندوز ۱۰ است که به کمک آن می‌توانید فید وب‌سایت‌ها را در گوشی خود ثبت کنید و از مطالب جدید آن‌ها باخبر شوید.
تبلیغات

دنیای مجازی هرچه گسترده‌تر می‌شود کاربران را برای آگاهی و استفاده از خود تشنه‌تر می‌کند. این روزها حتی در داخل ایران نیز استفاده از اینترنت رواج بسیاری در بین افراد پیدا کرده است؛ به‌طوری‌که کاربران بسیاری به‌طور روزانه و مرتب وب‌سایت‌های دست‌چینی را مطابق با سلیقه و موضوع دلخواه، دنبال می‌کنند. قطعا کاربران زومیت نیز که در حال مطالعه‌ی این مطلب هستند علاوه بر زومیت، چندین وب‌سایت دیگر در بوک‌مارک خود دارند و حداقل روزی یک‌بار آن‌ها را مطالعه می‌کنند. اما در این بین هستند کاربرانی که وقت بیشتری در دنیای مجازی سر می‌کنند و روزانه بارها و بارها به وب‌سایت‌های مورد علاقه‌شان برای آگاهی از مطالب جدید مراجعه می‌کنند. این اتفاق به‌خصوص در روزهایی که منتظر انتشار یک پست یا خبری خاص در سایت مورد نظر هستید، تشدید می‌شود و ممکن است مراجعه به سایت و Refresh کردن آن حتی به بازه‌های زمانی ۵ دقیقه‌ای برسد. اگر شما هم تجربه‌ی چنین موضوعی را داشته باشید یا بیش از ۳ وب‌سایت در لیست روزانه‌تان وجود داشته باشد، قطعا متوجه زمان‌بر بودن و گاهی خسته‌کننده بودن این امر شده و به دنبال راهی برای آسوده‌تر کردن روند آگاهی از مطالب جدید سایت‌ها بوده‌اید که خوشبختانه Feed‌-ها این امر را به ساده‌ترین شکل ممکن تبدیل کرده‌اند. feedlab اپلیکیشنی است که قادر به دریافت فید وب‌سایت‌های مورد نظر شما و ارائه‌ی مطالب جدید آن‌ها در یک مکان است.

کاربران ویندوز قطعا از کار با feedlab لذت خواهند برد؛ چرا که علاوه بر ظاهری زیبا و چشم‌گیر، رابط کاربری روان و سریعی دارد که کار با آن را به یکی از شیرین‌ترین تجربه‌های وب‌گردی تبدیل می‌کند. شما قادر خواهید بود وب‌سایت‌های مورد نظر خود را به این برنامه معرفی کنید تا feedlab در اکثر موارد به‌طور خودکار اقدام به شناسایی فید وب‌سایت‌ها کند. بعد از Add کردن فیدها و مشخص کردن نام آن‌ها، لیستی از فیدهای ثبت‌شده خواهید داشت که با لمس هر کدام، پست‌های مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد. بروزرسانی مطالب فیدها کاملا خودکار انجام خواهد شد و اگر ارتباط اینترنتی شما به‌طور منظم متصل باشد، feedlab به‌صورت خودکار هنگام انتشار مطالب جدید در وب‌سایت‌های ثبت‌شده شما را توسط نوتیفیکیشن مطلع خواهد کرد. البته این امر یعنی آگاه‌سازی کاربر از مطالب جدید وابسته به تنظیم کردن بازه‌ی بروزرسانی فید است و برای آگاهی آنی از مطالب جدید، باید کوتاه‌ترین بازه‌ی زمانی ممکن را برای بروزرسانی فیدها تنظیم کنید. این امر در تنظیمات برنامه قابل شخصی‌سازی است و می‌توانید بنا بر نیاز خود، این محدوده‌ی زمانی را کوتاه یا بلند‌تر کنید. بروزرسانی دستی فیدها نیز امکان‌پذیر است و می‌توانید در عین حال که بروزرسانی خودکار را روزی یک یا چند بار قرار می‌دهید، در هر زمان که دوست داشتید وارد فید مورد نظر شوید و به‌صورت آنی و دستی آن را به‌روز کنید. بعد از انجام بروزرسانی‌ها، تعداد مطالب جدید و اضافه‌شده به فید در مقابل هر وب‌سایت نوشته خواهد شد. برای دانلود این برنامه از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • رابط کاربری روان و سریع
  • محیط چشم‌نواز و زیبای اپلیکیشن
  • سرعت بالا در بروزرسانی فیدها
  • پشتیبانی از کاشی‌های زنده

دانلود اپلیکیشن

ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات