برنامه ImageMeter : اندازه گیری اجسام موجود در عکس - زوم اپ

سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Image Meter اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید طول، عرض یا فواصل موجود در عکس‌ها را به‌طور تقریبی اندازه‌گیری کنید.
تبلیغات

یکی از استفاده‌های نسبتا تخصصی که از گوشی‌های موبایل می‌شود، مباحث مربوط به نقشه‌کشی و طراحی‌های ساختمانی است‌. پیش از این در زوم‌اپ اپلیکیشن‌های متنوعی برای نقشه‌کشی یا تشخیص تراز سطح‌های مختلف معرفی کردیم؛ اما این بار به سراغ اپلیکیشن جالب‌تری رفتیم که به کمک آن و دوربین گوشی می‌توانید اندازه سطوح یا زاویه‌ها را اندازه‌گیری کنید‌. برای مثال می‌توانید از پنجره‌ی اتاق خود عکس‌برداری و توسط ابزارک‌های موجود در برنامه، طول و عرض پنجره را محاسبه کنید تا برای اموری مانند سفارش و طراحی پرده به کار گرفته شود. این امر علاوه بر اینکه قادر به انجام این موارد برای دوربین گوشی است، برای تصاویری که از پیش در گوشی وجود دارند نیز قابل انجام خواهد بود.

درواقع امر اندازه‌گیری هم به‌صورت زنده و در هنگام عکس‌برداری قابل انجام است و هم به‌صورت دستی در آینده و روی عکس‌های از پیش ثبت‌شده. نکته‌ی ارزشمندی که در ImageMeter وجود دارد، آیتم‌های آزادانه برای اندازه‌گیری است؛ به‌طوری‌که محدود به خط راست یا خطوط مشابه نیستید و می‌توانید هر طولی که انگشت خود را در ابتدای آن قرار دادید و تا سمت دیگر کشیده‌اید، محاسبه کنید. امکان اندازه‌گیری طول، زاویه و سایر موارد، استفاده از واحد متر برای اندازه‌گیری، امکان خروجی گرفتن از نتیجه نهایی در فرمت‌های PDF, JPEG و PNG و سایر فرمت‌ها از دیگر ویژگی‌های این برنامه به‌حساب می‌آیند. برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید‌.

ویژگی‌ها

  • اندازه گیری زاویه و طول
  • خروجی گرفتن در فرمت های مختلف

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات