اپلیکیشن Simple Uninstaller: حذف کننده حرفه ای برای اپلیکیشن ها - زوم اپ

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Simple Uninstaller اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی گوشی را حذف و مدیریت کنید.
تبلیغات

اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی شما وجود دارند به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول برنامه‌هایی هستند که هنگام خرید گوشی روی آن نصب بوده‌اند که به آن‌ها اپلیکیشن‌های سیستمی می‌گوییم و دسته دوم اپلیکیشن‌هایی که خود شما اقدام به نصب آن‌ها کرده‌اید که به‌اصطلاح آن‌ها را User Application می‌نامیم. در صورتی که قصد حذف اپلیکیشن‌های سیستمی را داشته باشید، ابتدا باید گوشی خود را روت کنید و بعد از آن به کمک اپلیکیشن‌هایی که مخصوص این کار طراحی شده‌اند، این امر را به انجام برسانید. اما حذف کردن اپلیکیشن‌هایی که کاربر اقدام به نصب آن‌ها کرده است، بدون نیاز به روت و تنها با چند لمس قابل انجام خواهد بود. این امر به‌صورت پیش‌فرض و بدون استفاده از اپلیکیشن خاصی نیز قابل انجام است اما به دلیل مدیریت بهتری که اپلیکیشن‌های حذف‌ کننده یا به‌اصطلاح Unistaller Apps روی این برنامه‌ها دارند، اکثر کاربران ترجیح می‌دهند از چنین ابزاری برای حذف برنامه‌ها و بازی‌های نصب‌شده در گوشی خود استفاده کنند. Simple Uninstaller اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که در هر دو مورد ذکرشده فعالیت دارد و بنا به روت بودن یا نبودن گوشی خود می‌توانید از آن برای حذف اپلیکیشن‌ها استفاده کنید.

Simple Uninstaller همان‌طور که گفته شد، برای هر دو دسته‌ی گوشی‌های عادی و روت شده قابل استفاده خواهد بود. نصب این برنامه برای کاربرانی که از گوشی روت شده استفاده می‌کنند، امکانات بیشتری نسبت به کاربرانی که گوشی خود را روت نکرده‌اند به ارمغان خواهد آورد. اگر گوشی شما روت نشده باشد، می‌توانید از این برنامه صرفا برای مشاهده‌ی لیستی از اپلیکیشن‌هایی که خود روی گوشی نصب کرده‌اید و حذف آن‌ها استفاده کنید. اما در صورتی که گوشی خود را روت کرده باشید، می‌توانید اپلیکیشن‌های سیستمی را نیز مشاهده کنید و برای حذف آن‌ها اقدام کنید. علاوه بر این کاربران گوشی‌های روت شده می‌توانند از حذف چند اپلیکیشن به‌صورت یکجا و تنها با یک لمس نیز برخوردار باشند که هنگام حذف تعداد بالایی اپلیکیشن، امری بسیار باارزش و کارگشا به‌حساب خواهد آمد. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی ها

  • طراحی متریال محیط اپلیکیشن
  • امکان حذف اپلیکیشن ها به صورت یکجا در گوشی های روت شده
  • امکان حذف اپلیکیشن های سیتستمی در گوشی های روت شده

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات