اپلیکیشن B1 File Manager and Archiver: مدیریت فایل ها در اندروید - زوم اپ

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
B1 File Manager and Archiver اپلیکیشنی برای مدیریت فایل‌ها است که توسط آن می‌توانید یک ابزار همه‌کاره در اختیار داشته باشید.
تبلیغات

اغراق نیست اگر یکی از پراستفاده‌ترین اپلیکیشن‌ها در موبایل‌های اندروید را اپلیکیشن مدیریت فایل دانست. برنامه‌ای که امکان دسترسی و مدیریت به تمام فایل‌های موجود در کارت حافظه را به کاربر خواهد داد و توسط آن می‌توانید فایل‌های مختلف را فشرده‌سازی یا فایل‌های فشرده را استخراج کنید. معمولا اندروید خام یا دارای اپلیکیشن مدیریت فایل نیست یا در صورت دارا بودن چنین برنامه‌ای، نسخه‌ای به‌شدت ابتدایی و نه‌چندان زیبا به کاربر ارائه خواهد داد. از همین رو اکثر تولیدکننده‌های موبایل همچون سامسونگ یا سونی اقدام به ویرایش اندروید و اضافه کردن اپلیکیشن‌های مختلفی می‌کنند تا ضعف ابتدایی اندروید خام را برطرف کنند. اما اگر با فایل منیجر‌هایی که این کمپانی‌ها به گوشی اندروید شما اضافه کرده‌اند ارتباط برقرار نکردید، می‌توانید از اپلیکیشن‌های جانبی فایل منیجر استفاده کنید. B1 File Manager and Archiver یکی از گزینه‌های خوب برای جایگزینی اپلیکیشن پیش‌فرض فایل منیجر است که نه‌تنها از تمامی امور لازم همچون Copy, Cut و‌... پشتیبانی می‌کند بلکه امکانات کاملی در زمینه‌ی کار با فایل‌های فشرده نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

B1 File Manager and Archiver از ۳۸ فرمت مختلف از جمله ۷z, apk, a, ar, arj, bz2, bzip2, cab, deb, gz, gzip, jar, iso, lha, lzh, lzma, mtz, rpm, tar, tar.bz۲, tbz, tbz۲, tar.gz, tgz, tpz, taz, tar.lzma, tar.xz, tar.Z, xap, xar, xz, Z, zipx پشتیبانی می‌کند که با نگاهی به فرمت‌های موجود در این لیست، می‌توان گفت فایل فشرده‌ای وجود نخواهد داشت که این برنامه قادر به باز کردن آن نباشد. ضمن آنکه فایل‌های فشرده‌ی رمز‌دار و چند پارتی نیز قابلیت بازگشایی توسط B1 File Manager and Archiver خواهند داشت. از فایل‌های فشرده که بگذریم به فضای ابری خواهیم رسید که B1 File Manager and Archiver از موارد بسیاری همچون Dropbox, Google Drive, OneDrive, Box و 4shared پشتیبانی می‌کند که می‌توانید با اتصال آن به یکی از این فضاهای ابری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعددی مانند استریم آنلاین فایل‌های مدیا استفاده کنید. این برنامه با حجم ۱۰ مگابایت برای اندروید ۴ و بالاتر منتشر شده و تنها در پلی‌استور گوگل موفق به کسب بیش از ۱ میلیون دانلود شده است. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی ها

  • مدیریت فایل‌ها با تمامی امکانات لازم
  • امکان کار با فایل‌های فشرده و پشتیبانی از ۳۸ فرمت

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات