5 نرم افزار هفته برای اندروید: از عکس برداری حرفه ای تا بازی اسکی

شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۴
مطالعه 3 دقیقه
زومیت قصد دارد از این پس هر هفته 5 نرم افزار برای موبایل ها معرفی کند. انتخاب نرم افزارها براساس محبوبیت آنها در اپ استور و یا مارکت های اصلی خود سیستم عامل ها خواهد بود و تمام نرم افزارهای معرفی شده پیش از انتشار توسط تیم زومیت بررسی و آزمایش می شوند. در این مقاله 5 نرم افزار برای ابزارهای مبتنی بر اندروید معرفی خواهیم کرد.
تبلیغات

نرم افزار Camera Zoom FX برای اندروید 1.5 به بالا

بیش از نیم میلیون کاربر اندروید این نرم افزار را خریداری کرده اند. Camera Zoom FX بهترین نرم افزار عکس و فیلم برداری برای اندروید است که قابلیت های بسیار متنوعی را در اختیار کاربر قرار می دهد. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به امکان بزرگنمایی دیجیتال تا 6 برابر، امکان تنظیم دکمه های فیزیکی تلفن برای عکس برداری، اضافه کردن افکت های متنوع بصورت زنده برروی عکس و ویدیو و تنظیمات متنوع دیگر اشاره کرد.

نرم افزار Star Chart برای اندروید 2.1 به بالا

Star Chart بهترین نرم افزار ستاره شناسی برای آیفون و اندروید است. به کمک این برنامه می توانید در تلفن هوشمند خود نمودار بسیار زیبایی از ستارگان آسمان را مشاهده کنید. در واقع Star Chart صفحه نمایش تلفن شما را به پنجره ای از آسمان تبدیل می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که GPS را روشن نموده و تلفن خود را رو به آسمان بگرید تا تمام جزئیات ستارگان و سیاره های روبروی شما در صفحه نمایش تلفن تان نمایش داده شود.

نرم افزار WhatsApp Messenger برای اندروید 2.1 به بالا

این نرم برای تمام تلفن های هوشمند از آیفون تا بلک بری، ویندوز فون و اندروید موجود است. این مسنجر از طریق اینترنت امکان ارسال پیغام کوتاه را میسر می سازد. از طریق این نرم افزار می توانید پیغام کوتاه، عکس، صدا و حتی ویدیو برای دوستان خود ارسال کنید. از آنجایی که پیغام ها از طریق اینترنت ارسال می شوند هزینه ای به قبض تلفن شما اضافه نمی شود البته این نرم افزار به شرطی کار می کند که دوستان شما نیز آن را برروی تلفن خود نصب کرده باشد. استفاده از WhatsApp برای سال اول مجانی است ولی پس از یک سال به ازاء هر سال 1.99 دلار شارژ خواهید شد.

  • WhatsApp Messanger را با حجم 4.8MB از 1Mobile دریافت کنید.

بازی Uno برای اندروید 1.6 به بالا

UNO جزء بهترین بازی های کلاسیک برای اندروید می باشد که توسط Gamelof تولید شده است. به کمک این بازی می توانید بازی های کارت را با دوستان و اقوام خود و از طریق تلفن های اندرویدی بازی کنید. در این بازی می توانید رنگ و یا تعداد کارت ها را سفارشی کنید. یکی از امکانات بسیار دوست داشتنی این بازی امکان بازی چند نفره از طریق اتصال Wi-Fi است.

  • بازی مجانی UNO را از مارکت 1Mobile دانلود کنید. حجم فایل اولیه 6.7MB است ولی پس از نصب و پیش از شروع بازی می بایست حدود 45MB دیگر دانلود کنید.

بازی Swisscom Ski Challenge 12 برای اندروید 2.1 به بالا

اگر به اسکی برروی برف علاقمند هستید می توانید با این بازی خود را محک بزنید. این بازی بسیار خوب طراحی شده و یکی از محبوب ترین بازی های اندروید است. در این بازی می توانید اسکی را نیز آموزش ببینید و در نهایت نیز در آزمون مجازی شرکت کرده و توانایی خود را محک بزنید. همچنین می توانید رتبه خود را بصورت آنلاین ثبت کنید.

تهیه شده توسط زومیت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات