اپلیکیشن جیمیل با طراحی متریال و پشتیبانی از سایر سرویس‌های ایمیل به‌روز شد

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
گوگل با اپلیکیشن ایمیل inbox سر و صدای زیادی به پا کرد، اما گوگل اپلیکیشن جیمیل را نیز فراموش نکرده و نسخه‌ی جدید آن را منتشر کرده است.
تبلیغات

اندروید آبنبات چوبی جزئی از اولین پلتفرم‌های گوگل بوده که به طراحی متریال مزین شده و پس از آن غول جستجوی اینترنت یک به یک سرویس‌های مختلف خود را با این طراحی جدید و زیبا همراه می‌کند. اپلیکیشن جیمیل نیز همچون دیگر سرویس‌های گوگل به این بازطراحی نیاز داشته و اکنون شما می‌توانید با بروزرسانی به نسخه پنجم جیمیل، در ظاهری زیبا و جدید ایمیل‌های خود را مطالعه کنید.

همانطور که ذکر کردیم با نصب این نسخه تازه شما طراحی متریال را در اختیار خواهید داشت و به علاوه آن می‌توانید در صورت نیاز، اکانت ایمیل خود را تغییر دهید. با پشتیبانی جیمیل از اکانت‌های مختلف ایمیل، اکنون دیگر اپلیکیشن ایمیل پیش فرض اندروید بدون استفاده خواهد شد. گوگل سعی کرده حتی جا به جا شدن بین اکانت‌های مختلف را بسیار راحت کند و شما تنها با کشیدن منوی چپ دستگاه به سمت راست می‌توانید اکانت ایمیل دیگری را انتخاب کنید.

Gmail-5

در نسخه تازه جیمیل نیاز به بارگذاری مجدد اپلکیشین و رفرش کردن برای دریافت ایمیل‌های جدید ندارید و ایمیل‌های تازه را بدون هیچ نگرانی از ایمیل‌های رسیده و نخوانده شده، دریافت خواهید کرد. اکانت‌های قابل اضافه کردن نیز بسیار زیاد هستند و یاهو، اوت‌لوک و غیره را می‌توانید به اکانت‌های ایمیل خود در اپلیکیشن جیمیل اضافه کنید.

به لطف سایت اندروید پلیس می‌توانید نسخه ۵.۰ اپلیکیشن جیمیل را از اینجا دانلود کنید و از محیط و امکانات جدید جیمیل لذت ببرید. اگر قصد داشته باشید اکانت‌های ایمیل خود را در برنامه جیمیل تغییر دهید، باید فایل apk برای Exchange Services را دانلود کنید. با نصب کردن نسخه جدید جیمیل می‌توانید دیدگاه‌های خود درباره تغییرات صورت گرفته، با ما و دوستان خود در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات