اپلیکیشن Quran for Android: قرآن را همیشه و همه جا همراه داشته باشید - زوم اپ

چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Quran for Android اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید همیشه و همه جا کتاب آسمانی قرآن را همراه خود داشته باشید.
تبلیغات

بدون شک در روزهایی که تکنولوژی با سرعت سرسام‌آوری در حال پیشرفت است، شاید قشر جوان تمایل چندانی به کتاب‌های چاپی و قطور پیدا نکند و همین موضوع باعث دور بودن آن‌ها از کتاب‌خوانی از جمله کتاب‌های قرآنی شود. اما با وجود یک نسخه‌ی موبایلی که از گرافیک و رابط کاربری فوق‌العاده‌ای برخوردار است، میل به خواندن قرآن نیز در بسیاری از کاربران افزایش خواهد یافت. با این اپلیکیشن، می‌توانید حتی در مواقع انتظار (برای مثال هنگامی که منتظر مترو هستید) چند آیه از قرآن را بخوانید و به‌مرور، آیه‌های بیشتری را به بخش «خوانده شده‌ها» اضافه کنید.

Quran for Android اپلیکیشنی برای اندروید است که صفحات قرآن را به شکل زیبایی به گوشی‌های موبایل آورده و به کمک آن می‌توانید همیشه و همه جا این آیات آسمانی را همراه خود داشته باشیم. طراحی آیات طوری صورت گرفته است که شباهت زیادی به صفحات اصلی قرآن دارد به‌طوری که حس خوب و دل‌نشینی به کاربر منتقل می‌کند. Quran for Android با حجم بسیار کم ۲ مگابایت منتشر شده است؛ اما برای کارکرد، یا باید در اولین اجرا فایل دیتای آن را با حجم ۷۰ مگابایت دانلود کنید یا به اینترنت متصل باشید تا با انتخاب هر سوره فایل آن به‌صورت آنلاین دانلود شود. ترجمه فارسی آیات نیز در بخش زبان‌های تحت پشتیبانی وجود دارد؛ اما اگر قصد استفاده آنلاین و بدون دانلود دیتا دارید، باید به‌صورت جداگانه ترجمه فارسی را دانلود کنید. پشتیبانی از حالت شب، نشانه‌گذاری آیات و ... نیز از دیگر ویژگی‌های این برنامه محسوب می‌شوند. برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • طراحی زیبا و خوانای آیات
  • وجود ده‌ها زبان از جمله فارسی برای ترجمه
  • نبود نیاز به دانلود دیتای آفلاین و کارکرد آنلاین برنامه تنها با ۲ مگابایت حجم

نکات منفی

  • نیاز به دانلود دیتا یا برقرار بودن ارتباط اینترنتی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات