اپلیکیشن Beauty Selfie Camera: تهیه و ویرایش تصاویر سلفی - زوم اپ

سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Beauty Selfie Camera اپلیکیشنی اندرویدی برای تهیه و ویرایش تصاویر سلفی است که به کمک آن قادر به روتوش خودکار عکس‌ها خواهید بود.
تبلیغات

مدت‌ها است که شبکه‌های اجتماعی و زندگی مجازی نقش پررنگی در روز و شب ما دارند؛ به‌طوری که شاید اغراق نباشد اگر بگوییم در حال حاضر عده‌ای از کاربران بیش از آنکه برای زندگی حقیقی خود وقت بگذارند، در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند. این شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان تفاوت‌های متعددی با هم دارند؛ اما چیزی که در تمام آن‌ها مشترک است، تصویر پروفایل کاربر است. مهم نیست شبکه‌ی مجازی مورد نظر اینستاگرام باشد یا اسکایپ، تلگرام باشد یا فیس‌بوک. در هر صورت شما باید تصویری را به عنوان آواتار برای خود مشخص کنید تا کاربران دیگر شما را با آن بشناسند و در ذهن خود تعریف کنند. اگر بخشی از کاربران را که علاقه‌ای به استفاده از تصویر خود به عنوان تصویر پروفایل ندارند فاکتور بگیریم، عده‌ای که از عکس‌های حقیقی خود برای پروفایل‌های مجازی استفاده می‌کنند معمولا وسواس خاصی در انتخاب عکس‌ها دارند. از میان این عده نیز اکثرا برای رفع این نیاز به دوربین موبایل و سلفی‌های متعدد روی می‌آورند. اما اگر شما هم قصد ثبت عکس با دوربین موبایل، به خصوص دوربین دوم آن را در گذشته داشته باشید؛ حتما ایرادهای فراوانی را که در چهره‌ی خود پیدا می‌کنید، تجربه کرده‌اید. Beauty Selfie Camera اپلیکیشنی برای ثبت بهترین تصاویر سلفی و روتوش خودکار چهره است که می‌توانید به کمک آن بهترین نتیجه‌ی ممکن را از دوربین گوشی تحویل بگیرید. نگاهی به تصاویر زیر کافی است تا میزان تأثیر این برنامه در سلفی‌ها را مشاهده کنید.

Beauty Selfie Camera علاوه بر آنکه قادر است سلفی‌های شما را به‌صورت خودکار و هوشمند روتوش کند، مجهز به قابلیت‌های دیگری نیز شده است تا به کمک آن‌ها بتوانید عکس‌های خود را فانتزی‌تر کنید. برای مثال می‌توان به فیلترهای موجود در برنامه اشاره کرد که می‌توانید آن‌ها را با یک لمس روی تصاویر اعمال کنید. در بخش دیگری نیز می‌توانید اموجی‌های محبوب و دوست‌داشتنی را به عکس‌های خود اضافه کنید. علاوه بر عکس‌هایی که توسط همین برنامه ثبت می‌کنید، می‌توانید به گالری گوشی خود نیز مراجعه و عکس‌های آماده‌ی خود را برای ویرایش وارد Beauty Selfie Camera کنید. تمامی امکانات برنامه برای عکس‌های از پیش آماده نیز قابل دسترس خواهند بود و می‌توانید از آن‌ها برای زیباسازی عکس‌های خود استفاده کنید. برای نصب این اپلیکیشن که بیش از ده میلیون دانلود در پلی‌استور گوگل کسب کرده است، می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

نکات مثبت

  • امکان ویرایش تصاویر موجود در گوشی
  • امکان ثبت سلفی‌های جدید
  • امکان اضافه کردن اموجی و فیلترهای مختلف

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات