اپلیکیشن iCare Heart Rate Monitor: نظارت کامل بر سلامت بدن - زوم اپ

یک‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
iCare Heart Rate Monitor اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و آی‌او‌اس است که به کمک آن می‌توانید نظارت کاملی بر سلامتی خود داشته باشید.
تبلیغات

شاید اغراق نباشد اگر سلامتی را مهم‌ترین نعمت خدادادی بدانیم؛ چراکه پول، محبوبیت، شهرت و‌... هیچ‌کدام بدون سلامتی جذاب نخواهند بود. از همین رو توصیه شده است تا حداقل سالی یک یا دو بار برای چکاپ سلامتی به دکتر مراجعه کنید تا اگر مشکلی در سلامت بدن وجود داشت، به رفع آن بپردازید. اما همان‌طور که قابل پیش‌بینی است؛ این امر برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر نیست و از طرفی نیز همه چیز به سوی الکترونیکی شدن در حال پیشروی است. از همین رو در سال‌های اخیر گجت‌ها و اپلیکیشن‌های مربوط به سلامتی توجه زیادی به خود جلب کرده‌اند به‌طوری که دستبند سلامتی یکی از پراستقبال‌ترین گجت‌های فروخته‌شده در سال‌های اخیر بوده است. iCare Heart Rate Monitor اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و آیفون است که به کمک آن می‌توانید نظارتی بسیار کامل و دقیق بر سلامت بخش‌های مختلف بدن داشته باشید.

این برنامه دارای بخش‌های بسیار متنوعی است که اکثر آن‌ها بدون هیچ پیش‌نیاز خاصی قابل استفاده هستند؛ اما برخی موارد نیز مانند میزان ضربان نبض به سنسورهای مخصوصی نیاز دارد که معمولا در گوشی‌های پرچم‌دار تعبیه شده‌اند. از مواردی که به پیش‌نیاز‌های سخت‌افزاری خاصی نیاز ندارند، می‌توان به قدرت بینایی یا تشخیص کوررنگی و شنوایی اشاره کرد. با مراجعه به هرکدام از این بخش‌ها، با آزمون‌ها و تست‌های مختلفی مواجه خواهید شد و در انتها نمره‌ای را که در رابطه با این موارد کسب کرده‌اید، مشاهده خواهید کرد. فشار خون، میزان اکسیژن خون، ضربان قلب و‌... از دیگر مشخصه‌هایی هستند که در این برنامه می‌توانید به بررسی آن‌ها بپردازید. ظاهر و رابط کاربری برنامه نیز بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است و در کنار امکانات برنامه می‌توانید از ظاهر چشم‌نواز آن نیز لذت ببرید. iCare Heart Rate Monitor با حجم ۱۲ مگابایت برای اندروید ۳ یا بالاتر منتشر شده و نزدیک به ۱۰ هزار دانلود در پلی‌استور گوگل کسب کرده است. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • طراحی زیبای رابط کاربری
  • امکان تست بینایی، شنوایی و ...
  • امکان اندازه گیری فشار خون، ضربان و ...

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات