اپلیکیشن aFirewall: مسدود کردن تماس ها و پیامک های افراد مزاحم - زوم اپ

پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
aFirewall اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که وظیفه‌ی مسدود کردن تماس‌ها و پیامک‌های ناخواسته از افراد مزاحم را بر عهده خواهد داشت.
تبلیغات

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که یک مزاحم تلفنی داشته و از تماس‌ها و پیامک‌هایی که به‌اجبار از آن شخص دریافت می‌کنید، کلافه شده باشید. تا قبل از ورود گوشی‌های هوشمند، در برخورد با این موارد چاره‌ای جز رد تماس یا حتی در برخی موارد خاموش کردن گوشی برای مدتی مشخص وجود نداشت؛ اما به لطف گوشی‌های جدیدی که به بازار عرضه شد، توانایی‌های فوق‌العاده‌ای در گوشی‌های همراه به وجود آمد که یکی از آن‌ها امکان مسدود کردن شماره‌های مزاحم یا حتی افرادی که به هر دلیل مایل به پاسخگویی به آن‌ها نیستید، بود. توسط اپلیکیشن‌هایی که برای این امر ساخته و منتشر شده‌اند، می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن ثابت یا همراه در برنامه، هر تماس یا پیامکی را که از آن شماره‌ها دریافت کردید، به طور کامل مسدود کنید. این امر در واقع همان عمل Reject کردن یا رد تماس را به صورت خودکار و به محض برقراری تماس انجام می‌دهد و بعد از انجام این کار، شخص مسدودشده به محض تماس با شما با پیغام «شماره‌ی مشترک موردنظر اشغال است» یا مواردی شبیه به این پیام مواجه خواهد شد. در بخش پیامک‌ها با وجود آنکه گزارش تحویل برای شخص مسدودشده ارسال می‌شود؛ اما پیامک ارسالی به Inbox گوشی شما تحویل داده نخواهد شد و در صندوق دریافت داخلی که در برنامه‌ی مسدودکننده وجود دارد، ذخیره خواهد شد.

aFirewall اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید یک بلک لیست حرفه‌ای برای بلاک کردن شماره‌های ناخواسته ایجاد کنید. اگر تمایلی به پاسخ دادن به یک شماره‌ی خاص یا دریافت هرگونه پیامک از آن شخص ندارید، aFirewall می‌تواند در سکوت کامل تمامی تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی از شماره‌های مشخص‌شده را مسدود کند. این امر بدون اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد؛ بنابراین شما حتی از تماس‌ها و پیامک‌های مسدودشده باخبر نیز نخواهید شد و می‌توانید روز خود را در آرامش کامل سپری کنید. البته اگر به آگاهی از موارد مسدودشده احتیاج داشتید، جای نگرانی وجود ندارد و می‌توانید با اجرای aFirewall لیستی از تمامی پیامک‌ها یا تماس‌هایی که توسط این برنامه مسدود شده‌اند، مشاهده کنید. محیط کاربری برنامه با وجود آنکه از زیبایی خاصی برخوردار نیست اما به‌صورت کاملا ساده و گویا طراحی شده است؛ به‌طوری که حتی اگر کار با aFirewall اولین تجربه‌ی شما در کار با اپلیکیشن‌های مسدودکننده باشد، به مشکل خاصی برخورد نخواهید کرد. این برنامه از گوشی‌های دو سیم‌کارته نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید شماره‌های موردنظرتان را به تفکیک یا در هر دو سیم‌کارت مسدود کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • مسدود کردن تماس‌های افراد مزاحم
  • مسدود کردن پیامک‌های ناخواسته
  • امکان بلاک کردن شماره‌های دلخواه

نکات منفی

  • محیط کاربری قدیمی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات