اپلیکیشن iPress: مدیریت وردپرس از طریق اپلیکیشن یونیورسال در ویندوزموبایل - زوم اپ

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
iPress اپلیکیشنی یونیورسال برای ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل است که توسط آن قادر به مدیریت وب‌سایت‌های وردپرسی از طریق موبایل و کامپیوتر خواهید بود.
تبلیغات

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای راه‌اندازی وب‌سایت است که به جرئت می‌توان آن را محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا دانست. در واقع شما تنها با خرید یک هاست و نصب وردپرس روی آن می‌توانید به امکانات بسیاری دسترسی داشته باشید و با استفاده‌ از افزونه‌ها و ابزارهای موجود در این سیستم، وب‌سایت موردنظر خود را به وجود بیاورید و به بهترین شکل ممکن آن را مدیریت کنید. محبوبیت و گسترش این سیستم مدیریت محتوا به‌قدری بالا است که در استور آن صدها هزار افزونه یا قالب وجود دارد که اکثر آن‌ها به طور رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. اگر صاحب یک سایت وردپرسی باشید قطعا از امکان ارسال مطالب جدید از طریق موبایل استقبال خواهید کرد. iPress اپلیکیشنی یونیورسال برای ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل است که امکان مدیریت وب‌سایت‌های وردپرسی را بدون نیاز به کلاینت تحت وب آن امکان‌پذیر می‌کند. iPress با حجم ۱۳ مگابایت و به طور رایگان منتشر شده است و از پردازنده‌های x۸۶, x۶۴, ARM نیز پشتیبانی می‌کند.

توسط این اپلیکیشن می‌توانید به بیشتر امکاناتی که از طریق نسخه‌ی تحت وب در اختیار شما قرار می‌گیرد دسترسی داشته باشید. ارسال مطالب جدید، ایجاد برگه، مدیریت و ویرایش نوشته‌ها و برگه‌های پیشین، مدیریت و ایجاد دسته‌بندی، مدیریت کاربران و ... همگی توسط اپلیکیشن iPress قابل انجام هستند. اگر شما صاحب یک سایت شخصی، تفریحی، تخصصی یا حتی شرکتی تحت وردپرس هستید، می‌توانید با نصب این اپلیکیشن، از طریق ویندوز ۱۰ یا گوشی ویندوز موبایل به مدیریت سایت خود بپردازید و همیشه و همه جا قادر به ارسال مطالب جدید باشید. البته با توجه به اسکرین‌شات‌های برنامه می‌توان گفت که رابط کاربری iPress در گوشی موبایل بسیار دل‌پذیرتر از نسخه‌ی کامپیوتری آن است که البته با توجه به جدید بودن این برنامه پیشرفت آن در آینده دور از انتظار نیست. معمولا اپلیکیشن‌های مدیریت محتوا برای اجرا، به به‌روز بودن نسخه‌ی وردپرس نیاز دارند؛ بنابراین اگر هنگام اجرای iPress با مشکل مواجه شدید پیشنهاد می‌کنیم نسخه‌ی وردپرس سایت را به‌روزرسانی کرده و دوباره امتحان کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • مدیریت کامل سایت وردپرسی
  • امکان ارسال پست جدید
  • امکان ایجاد برگه و دسته‌بندی
  • امکان ویرایش مطالب پیشین

نکات منفی

  • رابط کاربری نه چندان جذاب در کامپیوتر
  • عدم امکان تغییر قالب، افزونه و ...

دانلود اپلیکیشن

ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات