اپلیکیشن Battery Widget: ویجت نمایش باتری و شارژ باقی مانده در اندروید - زوم‌اپ

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Battery Widget اپلیکیشنی برای نمایش میزان شارژ باقی مانده از باتری دستگاه به صورت ویجت است و شما را از میزان شارژ باتری با خبر خواهد کرد.
تبلیغات

به لطف پیشرفت سریع تکنولوژی، به جایی رسیده ایم که شاید اغراق نباشد اگر بگوییم به جز باتری، دیگر هیچ نقصی در گوشی‌های موبایل امروزی وجود ندارد. صفحه‌های بزرگ و باکیفیت، سخت افزارهای قدرتمند، دوربین‌های فوق العاده و... همگی در بهترین جای خود قرار گرفته‌اند، اما همچنان باتری‌ها، یکی از معدود محدودیت‌های موجود در گوشی‌های موبایل به حساب می‌آیند که برای عدم بروز مشکلاتی همچون خاموش شدن در مواقع ضروری، نیازمند کنترل و مدیریت مصرف خواهند بود. در این زمینه نیز اپلیکیشن‌های مختلفی ساخته و منتشر شده است؛ اما اولین مرحله و شاید موثرترین راه برای آنکه از باتری خود به شکلی بهینه استفاده کنیم، آگاهی از میزان شارژ دقیق گوشی است که به لطف Battery Widget و ویجت‌های متنوع آن، این امر به راحتی امکان پذیر خواهد شد.

درواقع این اپلیکیشن میزان شارژ باقی مانده از گوشی را با ویجت‌های مختلفی به شما نمایش خواهد داد که این موضوع، یعنی آگاهی از میزان شارژ دقیق و می‌تواند در نحوه‌ی مصرف شما از باتری بسیار تاثیرگذار باشد. برای مثال وقتی توسط ویجت Battery Widget متوجه می‌شوید که وضعیت درصد باقی مانده از باتری شما چگونه است، طبیعتا از استفاده‌های سنگین از دستگاه خودداری خواهید کرد تا شارژ باقی مانده، به موارد ضروری‌تری همچون تماس یا پیامک اختصاص داده شود. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • طراحی زیبای ویجت
  • رایگان بودن برنامه
  • حجم کم و کیفیت بالای ویجت

نکات منفی

  • تنوع کم در نوع و شمایل ویجت

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات