اپلیکیشن Comp CC و Photoshop Sketch: جدیدترین محصولات ادوبی برای موبایل - زوم اپ

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
Comp CC و Photoshop Sketch جدیدترین محصولات ادوبی برای گوشی‌های موبایل هستند و همانند فتوشاپ از اپلیکیشن‌های گرافیکی و قدرتمند این کمپانی محسوب می‌شوند.
تبلیغات

ادوبی را به جرات می‌توان یکی از غول‌های دنیای برنامه‌ها دانست که با نرم‌افزارهای فوق‌العاده و منحصربه‌فرد خود توانسته نام خود را در دنیای صفر و یک جاودانه کند. نرم‌افزارهای این کمپانی همچون Adobe Photoshop CC و Adobe Illustrator CC‎ به حد بسیار بالایی در سطح تجاری و هنری در حال استفاده هستند و محبوبیت و کاربرد آن‌ها به حدی است که ادوبی را ناچار به انتشار نسخه‌های موبایل برخی از سرویس‌های خود کرده است. تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی از ادوبی برای گوشی‌های موبایل منتشر شده که به تازگی دو برنامه جدید نیز به این لیست اضافه شده است. Comp CC یکی از این دو برنامه است که برای گوشی‌های اندروید و آی او اس منتشر شده است و در همین زمان کوتاه نیز موفق به کسب تعداد قابل توجهی کاربر شده است. این برنامه که همچون دیگر محصولات موبایل ادوبی از ظاهر مناسبی برخوردار است به صورت کاملا مناسب برای صفحات لمسی بهینه‌سازی شده است به طوری که می‌توانید به آسانی هرچه تمام‌تر با این برنامه در موبایل یا تبلت خود کار کنید.

Comp CC در زمینه‌ی طراحی و نمونه‌سازی فعالیت دارد به طوری که برای مثال اگر طراح یک سایت یا ژورنال هستید می‌توانید قاب‌بندی ها و ... را در این برنامه طراحی کرده و طرح خود را پیش ببرید. نکته‌ی جالبی که در Comp CC وجود دارد امکان همگام‌سازی آن با دیگر نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های ادوبی است به این معنا که می‌توانید پروژه‌ای را در برنامه آغاز کنید و بعد از اتمام آن را برای انجام مراحل دیگر به فتوشاپ یا ... ارسال کنید. Comp CC برای اجرا به نسخه‌ی 4.4 اندروید و آی او اس 9 یا بالاتر نیاز دارد و تنها در پلی استور گوگل بیش از 5000 بار دانلود شده است. این برنامه قبلا برای آیفون منتشر شده بود که موفق به قرارگیری در لیست بهترین اپلیکیشن‌های 2015 به انتخاب اپل شد. برای دانلود نسخه‌ی اندرویدی و آیفون Comp CC می‌توانید از لینک‌هایی که در انتهای مطلب قرار داده شده استفاده کنید.

Photoshop Sketch نیز در زمینه‌ی طراحی با قلم فعالیت دارد و با توجه به تصاویری که به عنوان نمونه کار برنامه منتشر شده است باید اعتراف کرد که با یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی طراحی با قلم رو به رو هستیم. Photoshop Sketch همچون فتوشاپ از ویژگی لایه‌بندی پشتیبانی می‌کند به طوری که می‌توانید با ساخت لایه‌های مختلف و نقاشی در هر لایه قادر به مدیریت بهتر طراحی خود باشید. طیف وسیعی از قلم‌های مختلف نیز در برنامه گنجانده شده است که به کمک آن‌ها می‌توانید هر طور که مایل هستید به اجرای طرح‌های خود بپردازید. Photoshop Sketch نزدیک به 10 هزار بار تنها در پلی استور گوگل منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی 4.4 اندروید و 9 آی او اس یا بالاتر نیاز دارد. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

Comp CC: اندروید | آی او اسPhotoshop Sketc: اندروید | آی او اس

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات