اپلیکیشن Flash Alerts: اطلاع رسانی نوتیفیکیشن ها توسط فلش گوشی - زوم‌اپ

یک‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Flash Alerts اپلیکیشنی جالب برای اندروید است که به کمک آن می‌توانید از فلش گوشی به عنوان چراغ LED و جهت انجام امور اطلاع رسانی استفاده کنید.
تبلیغات

بسیاری از گوشی‌های موبایلی که در بازار موجود هستند دارای چراغ‌های LED کوچکی جهت انجام اطلاع رسانی‌هایی همچون پیامک و Missed Call هستند. این چراغ‌ها معمولا دارای رنگ‌های پیش فرضی هستند اما به لطف توسعه‌دهندگان، توسط اپلیکیشن‌های جانبی قادر به تغییر رنگ آن‌ها نیز خواهید بود. اما در این بین عده‌ای خوش ذوق از توسع‌دهندگان به تغییر رنگ چراغ LED گوشی رضایت ندادند و مورد جالب‌تری را در گوشی‌های موبایل امکان‌پذیر کردند و آن استفاده از فلش گوشی به عنوان چراغ چشمک زن LED بود. در این حالت زمانی که پیامکی دریافت می‌کنید یا تماس از دست رفته‌ای دارید، فلش گوشی همانند چراغ‌های LED چشمک خواهد زد و با نور سفید و درخشان خود، زیبایی فوق‌العاده‌ای را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر LED گوشی برایتان یکنواخت شده است یا حتی اگر گوشی شما جزو معدود موبایل‌های فاقد Notification LED است می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Flash Alerts اطلاع رسانی نوتیفیکیشن‌ها را به فلش گوشی بسپارید. این موضوع علاوه بر تمام نکات مثبتی که به همراه دارد، گوشی شما را در بین اطرافیان متفاوت نیز جلوه خواهد داد.

سرعت چشمک زدن فلاش گوشی در تنظیمات Flash Alerts قابل تغییر خواهد بود و می‌توانید مطابق با سلیقه‌ی خود، آن را تند یا کندتر کنید. هنگام دریافت تماس ورودی، همانند صدای زنگ فلش چشمک زن گوشی نیز با فشردن کلید Volume قطع خواهد شد تا در مواقعی که قصد پاسخگویی به تماسی را ندارید، از ادامه‌ی چشمک زدن فلش جلوگیری کنید. رابط کاربری برنامه نیز بسیار گویا بوده و به لطف آخرین بروزرسانی به طراحی متریال نیز تزئین شده است تا با اپلیکیشنی زیبا، هم در ظاهر و هم در باطن رو به رو باشیم. اگر نگران مصرف باتری این اپلیکیشن هستید نیز باید بگوییم که به لطف تنظیمات هوشمند Flash Alerts شما قادر خواهید بود تا برنامه را طوری تنظیم کنید که هنگام کم بودن شارژ باتری غیر فعال شود و هنگام دریافت تماس، از فلاش گوشی برای اطلاع رسانی استفاده نکند. نکته‌ی جالب دیگری که در تنظیمات برنامه وجود دارد امکان روشن یا خاموش کردن هوشمند این ویژگی، با توجه به وضعیت صدا در محیط گوشی است. شما در تنظیمات برنامه ۳ حالت زنگ، ویبره و بی‌صدا را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید مشخص کنید در کدام حالت فلش گوشی برای اطلاع رسانی فعال باشد. برای مثال اگر حالت زنگ را خاموش، و حالت ویبره و بی‌صدا را روشن بگذارید هنگامی که گوشی روی صدای زنگ است فلش گوشی برای اطلاع رسانی استفاده نخواهد شد اما به محض آنکه گوشی خود را به حالت ویبره یا سایلنت قرار دهید، نوتیفیکیشن‌های دریافتی توسط فلش به شما نمایش داده خواهند شد.

Flash Alerts با حجم ۴ مگابایت و به صورت رایگان برای اندروید ۲.۳ یا بالاتر منتشر شده است و دارا بودن بیش از ۱ میلیون دانلود نیز نشان از محبوبیت آن در بین کاربران دارد. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • امکان تنظیم سرعت چشمک زدن فلش
  • امکان فعال یا غیرفعال سازی خودکار متناسب با وضعیت صدای گوشی
  • غیرفعال سازی خودکار هنگام کم بودن میزان شارژ باتری

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی مشاهده نشد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات