اپلیکیشن App Volume Control: کنترل خودکار صدا در اپلیکیشن های مختلف - زوم اپ

پنج‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
App Volume Control اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که به کمک آن می توانید میزان صدای نوتیفیکیشن، پخش یا موارد دیگر را در هر برنامه مشخص کنید.
تبلیغات

احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده است که هنگام بارگذاری شدن ویدیوهای اینستاگرام، با صدای بلند اسپیکر رو به رو می شوید. این موضوع باعث می شود صدای پخش گوشی را همیشه در میزان پایینی قرار دهید تا هنگام آغاز به پخش ویدیوها شوکه نشوید. اما انجام اینکار نیز باعث پیش آمدن مشکلات متقابلی می شود به طوری که وقتی وارد موزیک پلیر گوشی می شوید صدای آهنگ بسیار کم بوده و ناچار به تنظیم دستی آن خواهید بود. با وجود آنکه این موضوع چندان مهم و وقت‌گیر به نطر نمی‌آید، با این حال انجام سریع‌تر و خودکار امور، همیشه کاربران را وسوسه کرده است. این برنامه قادر است تا بعد از انجام تنظیمات دستی در هنگام اولین اجرای برنامه، از آن پس وقتی وارد هر برنامه‌ای شدید صدای زنگ، نوتفیکیشن، پخش و ... به طور خودکار به میزانی که شما مشخص کرده‌اید تبدیل شود.

برای مثال می توانید صدای پخش را برای اینستاگرام روی مقدار کم و برای اپلیکیشن‌های موزیک روی بالاترین حد صدا قرار دهید تا از یکی از تکراری‌ترین امور موبایل رها شوید. علاوه بر صدای پخش، زنگ و نوتیفیکیشن که مربوط به خود اندروید بوده و ارتباطی به اپلیکیشن ها ندارد، موارد دیگری نیز توسط این برنامه قابل مدیریت خواهند بود. برای مثال می‌توانید روی صداهایی که هنگام اجرا و بسته شدن برنامه یا بازی‌ها پخش می‌شود نیز مدیریت داشته باشید. App Volume Control با حجم تقریبی ۲ مگابایت منتشر شده است و برای اجرا به اندروید نسخه‌ی ۴.۰.۳ یا بالاتر نیاز دارد. برای دریافت این برنامه و پیوستن به ۱۰ هزار نفری که App Volume Control را دانلود کرده‌اند می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • تنظیم دستی المان‌ها برای هر برنامه
  • امکان مدیریت هوشمند صداهای برنامه‌ها

نکات منفی

  • نکته‌ی منفی خاصی مشاهده نشد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات