زوم‌اَپ: Todoist، یادآوری لیست کاری براساس موقعیت مکانی

سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
Todoist یکی از اپلیکیشن‌های مدیریت برنامه‌ریزی موجود در پلتفرم اندروید و iOS است. در صورتی که به‌دنبال یک اپلیکیشن برنامه‌ریزی برای استفاده در انواع گجت‌ها و در قالب انواع سرویس‌ها هستید، پس بهتر است نگاهی به Todoist داشته باشید.
تبلیغات

Todoist را می‌توان در تلفن‌هوشمند، دسکتاپ، تبلت و در قالب سرویس‌هایی چون جیمیل مورد استفاده قرار داد. با توجه به قابلیت دسترسی بالا، اطلاعات کاربران از در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط سرویس‌های ابری همگام‌سازی می‌شود، یعنی در صورت اضافه، حذف یا ویرایش یک وظیفه در لیست کاری، این مورد سریعا همگام خواهد شد. از جمله‌ی قابلیت‌های کاربردی در اضافه کردن یک وظیفه می‌توان به قابلیت تعیین الویت و همچنین سطح وظیفه‌ی مورد نظر اشاره کرد. ضمنا وظایف اضافه شدن را می‌توان در قالب طبقه‌بندی‌های مختلفی قرار داد. این طبقه‌بندی‌ها بصورت پیش‌فرض شامل مواردی چون کار، سلامتی، شخصی، خرید و موارد دیگری است که می‌توان در صورت نیاز سایر موضوعات را به آن اضافه کرد. برای استفاده از این سرویس نیاز به آنلاین بودن نبوده و به محض اتصال به اینترنت تغییرات صورت گرفته همگام خواهد شد. Todoist قابلیت اتصال به سرویس‌های ابری چون دراپ‌باکس و گوگل‌درایو را برای اضافه کردن اسناد و تصاویر دارد. Todoist اضافه کردن وظایف گروهی را نیز میسر کرده است، بطوریکه می‌توان با اضافه کردن یک وظیفه، آن را با سایر کاربران به اشتراک گذاشت.

TodoistInt

اپلیکیشن Todoist بصورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده است، اما در صورت نیاز برای استفاده از تمام قابلیت‌های آن، باید مبلغی برای خرید اشتراک سالانه پرداخت شود. یکی از ویژگی‌های جالبی که می‌توان در حالت پریمیوم استفاده کرد، یادآوری وظایف براساس موقعیت مکانی کاربر است. Todoist درصورت حضور شما در یک موقعیت مکانی مشخص، ازطریق ایمیل، ارسال پیام‌کوتاه و همچنین نمایش اعلانیه در گوشی، شما را آگاه خواهد کرد.

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات