اپلیکیشن One Calculator: ماشین حساب پیشرفته در اندروید - زوم اپ

یک‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
One Calculator اپلیکیشنی جایگزین برای ماشین حساب پیش فرض اندروید است که امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد.
تبلیغات

اگر همین حالا سری به اپلیکیشن ماشین حساب در گوشی اندرویدی خود بزنید شاهد این موضوع خواهید بود که امکانات این برنامه، تنها برای محاسبات ساده و همگانی همچون ضرب، تقسیم و جمع کافی است و نمی‌توان از آن به طور حرفه‌ای‌تری استفاده کرد. این موضوع برای کاربران عادی چندان حائز اهمیت نیست چرا که در دنیای واقعی، تنها همین ۴ عمل ضرب، تقسیم، جمع و تفریق است که اهمیت دارد و مابقی عملیات‌ ریاضی همچون انتگرال و ... تنها برای قشر دانشجو و مهندسان لازم خواهد بود. برخلاف کتب درسی و رشته‌های تحصیلی، اپلیکیشن ماشین حساب پیش فرض اندروید سعی به تحمیل امکانات ندارد و تنها مواردی را به کاربر ارائه خواهد داد که در دنیای واقعی به آن نیاز داشته باشد. در سوی دیگر اگر کاربری به دلیل تحصیل، یا شغل خود نیاز به عملیات‌ حرفه‌ای‌تری در امور ریاضی داشت می‌تواند اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های جانبی کند که One Calculator یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در این زمینه است که با طراحی متریال، برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است. امکانات این برنامه در سطح بسیار بالا و حرفه‌ای قرار دارد از همین رو اگر تنها به دنبال محاسبات روزمره و ساده‌ی خود هستید، One Calculator انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود و ممکن است شما را در استفاده از برنامه گیج کند.

One Calculator علاوه بر امور پایه و اصلی ریاضیات، از محاسبات پیشرفته نیز پشتیبانی می‌کند. برای مثال شما توسط این برنامه می‌توانید معادلات انتگرال معین را حل کنید و حتی موارد مربوط به زوایای مثلثی را نیز مورد محاسبه قرار دهید. امکانات برنامه به همین سطح خلاصه نشده است و اعمال بسیاری همچون تبدیل واحدهای اندازه گیری، اعداد مختلط، گراف‌ها، ماتریس‌های دیفرانسیل، تبدیل اعداد اعشاری و مبناهای مختلف و ... نیز در این برنامه گنجانده شده است تا بتوانید نهایت استفاده را از این برنامه در محاسبات ریاضی خود ببرید. در واقع می‌توان گفت که اگر دانشجوی رشته‌ی ریاضی هستید، یا بنابر شغل خود نیاز به انجام چنین محاسباتی دارید، One Calculator شما را ناامید نخواهد کرد. نکته‌ی جالبی که در رابطه با One Calculator وجود دارد هوشمند بودن برنامه است به این معنا که اگر در محاسبات خود اشتباهی داشته باشید، این برنامه آن را تشخیص داده و به شما گوشزد می‌کند. همین موضوع می‌تواند در انجام محاسبات دقیق و حساس کمک حال شما باشد تا نهایت دقت و اطمینان را در نتایج خروجی به همراه داشته باشید. رابط کاربری برنامه نیز به طور کاملا گویا و حرفه‌ای طراحی شده است و می‌توانید به راحتی به ابزارهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. استفاده از این برنامه در تبلت‌ها نیز بهینه‌سازی شده است و می‌توانید فارغ از نوع دستگاه خود، به استفاده از One Calculator بپردازید.

این اپلیکیشن با حجم ۲ مگابایت برای اندروید ۴.۰.۳ یا بالاتر منتشر شده است که دارای بیش از ۱۰۰ هزار دانلود در پلی‌استور گوگل است. چنانچه مایل به دریافت این برنامه هستید می‌توانید از طریق لینک‌های زیر، اقدام به دانلود One Calculator کنید.

نکات مثبت

  • انجام محاسبات پیشرفته‌ی ریاضی
  • پشتیبانی از انتگرال و ...
  • رابط کاربری متریال
  • حجم کم (2مگابایت)

نکات منفی

  • نبود امکان انجام خودکار محاسبات با نمایش راه حل

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات