زوم‌اَپ: با Skype Qik پیام‌های خود را بصورت ویدئویی ارسال کنید

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
سرویس ارتباطی اسکایپ با داشتن بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های ارتباط ویدئویی است. اما به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برای انتقال قدرت این پیام‌رسان به موبایل، برنامه‌‌هایی دارد. ردموندی‌ها روز سه‌شنبه از سرویس و اپلیکیشن جدید خود با نام Skype Qik پرده برداشتند که با تمرکز روی ارسال پیام‌های ویدوئی ۴۲ ثانیه‌ای در بستر موبایل توسعه یافته است.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط مایکروسافت، اپلیکیشن Skype Qik یک محصول کاربردی، روان و متمرکز روی ابزار‌‌های قابل حمل است. اپلیکیشن Skype Qik به‌عنوان مکملی برای سرویس اسکایپ منتشر شده است. در این اپلیکیشن می‌توان علاوه بر ارسال ویدئو برای یک نفر، با ایجاد گروه‌، ویدئوهای خود را بصورت همزمان برای اعضا ارسال کرد.

SkypeQikInt

اسکایپ‌کیک را باید از جمله‌ تلاش‌های مایکروسافت دانست که سعی دارد تا با عبور از دوران گذار، جای پای خود را در صنعت موبایل مستحکم‌تر نماید. هرچند مایکروسافت با ارائه‌ی اپلیکیشن اسکایپ به دنیای موبایل، کاربرانی را برای خود جذب کرده، اما این اپلیکیشن به اندازه‌ی سرویس‌های ارائه شده توسط رقبا چون فیس‌تایم اپل، هنگ‌اوتز گوگل، فیس‌بوک مسنجر و شماری دیگر از اپلیکیشن‌ها چندان مورد استفاده روزمره قرار نمی‌گیرد.

مایکروسافت برای استفاده از این سرویس دیگر از الگوهای ثبت نام وقت‌گیر استفاده نکرده و می‌توان به سادگی و با وارد کردن شماره‌ تلفن‌همراه و دریافت کد چهار رقمی در این سرویس عضو شد. ثبت ویدئوها نیز به بسیار ساده است، به طوریکه تنها کافی است کلید ضبط ویدئو را دو بار در زمان آغاز و پایان ثبت ویدئو فشار داد، سپس این ویدئو آماده ارسال است. پس از ثبت نام با استفاده از گوشی، می‌توان این اپلیکیشن را در سایر پلتفرم‌ها نیز استفاده کرد. برای دریافت اپلیکیشن Skype Qik برای سایر پلتفرم‌ها و سیستم‌عامل‌ها می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

نظر شما در مورد این اپلییکیشن چیست؟

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات