زوم‌گیم: ICE، یک بازی استراتژیک با گرافیکی ساده اما جذاب

پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
در زوم‌گیم امروز می خواهیم یک بازی بسیار جذاب را معرفی کنیم. ICE یک بازی استراتژی است که باید در آن پایگاه‌های مختلف را تصرف کنید، با دشمنان بجنگید و توانایی‌های سپاهیان خود را افزایش دهید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

زوم‌گیم نام بخش جدیدی در زومیت است که در آن به جای اپلیکیشن‌هایی که روزانه در زوم‌اپ معرفی می‌کنیم یک گیم موبایل را هم معرفی خواهیم کرد تا بتوانید از ابزار هوشمندتان به عنوان یک وسیله برای سرگرمی نیز بهره ببرید.

ICE یک بازی بسیار جذاب برای اندروید است. امروزه بازی‌های استراتژی در صنعت تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، اما ICE کمی متفاوت است. اغلب کاربران ابزارهای هوشمند قابل حمل دوست دارند بازی‌ ماهیتی ساده داشته و حجم زیادی از فضای ذخیره‌سازی محدود انها را اشغال نکند. آیس یک اپلیکیشن بسیار ساده و سبک است که به کمک آن می‌توانید سپاه خود را به جنگ با قلمروهای دیگر فرستاده و کشورگشایی کنید. در همان ابتدای کار می‌توانید سطح دشواری بازی را انتخاب کنید. پیشنهاد من این است که حداقل در مرحله اول به هیچ عنوان تنظیمات را تغییر نداده و مراحل دشوار را انتخاب نکنید، چون دقایقی بعد پایگاهتان را از دست داده و باید از بازی خارج شوید. بازی را در ابتدا در سطح متوسط دنبال کنید تا بتوانید با فضای آن آشنا شوید.

ZoomGame-Ice-2

شما باید حین حفظ پایگاه‌های خود پایگاه‌های دیگران را نیز تصرف کنید.  باید بتوانید برنامه‌ریزی‌هایتان را به گونه‌ای بچینید که تلفات کمی داده و پایگاه‌های بیشتری را به دست آورید. پایگاه‌های بیشتر به معنای نزدیک شدن به پیروزی است. در واقع شما وقتی برنده هستید که تمام پایگاه‌های قبیله‌های مختلف را تصرف کنید و زمانی بازنده‌اید که همه پایگاه‌هایتان را از دست بدهید. به مرور و با جنگ‌های بیشتر می‌توانید توانایی‌های خود شامل Attack ،Health و Speed را افزایش دهید.  یک راهنمایی می‌خواهید؟ حمله کنید و نترسید! چون در حین جنگیدن و گسترش قلمرو سرعت رشدتان نیز افزایش می‌یابد.

ZoomGame-Ice-1

این بازی را می‌توانید از طریق فروشگاه گوگل بر روی ابزار اندرویدی‌تان دانلود کرده و لذت ببرید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات