زوم‌اَپ: Google News & Weather، ویترینی از گزیده‌ی اخبار و وضعیت آب و هوا

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تا چند سال پیش اخبار در کیوسک‌های روزنامه‌فروشی و بخش‌های خبری رادیو و تلویزیونی در دسترس بودند؛ اما این روزها با نفوذ اینترنت به گوشه گوشه‌ی زندگی ما، شاهد گسترش دامنه‌های اخبار در زمینه‌های مختلف هستیم. از این‌رو، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های متنوعی برای پوشش اخبار به اشکال مختلف تولید شده‌اند. در ادامه به معرفی اپلیکیش Google News & Weather خواهیم پرداخت.
تبلیغات

Google News & Weather یکی از اپلیکیشن‌های قدیمی توسعه داده شده توسط گوگل است که اخیرا این کمپانی توجه زیادی به آن داشته و تغییراتی را در این اپلیکیشن ایجاد کرده است. در صورتی که یکی از عادات روزانه‌‌ی شما چک کردن اخبار در ساعات مشخصی از روز بوده و دوست دارید تا وضعیت آب و هوایی محل سکونت خود را نیز به‌همراه اخبار مرتبط محلی دنبال کنید، پس Google News & Weather را می‌توان یکی از اپلیکیشن‌هایی جذاب دانست. این اپلیکیشن ویترین خبری خود را با استفاده از اخبار بیش از ۶۵،۰۰۰ منبع خبری جمع‌آوری می‌کند. گوگل اخیرا دستی به سر و روی این اپلیکیشن کشیده و طراحی مبتنی بر کارت‌ را نیز وارد این اپلیکیشن خبری کرده است که ظاهری ساده، زیبا و کاربردی به آن بخشیده که بزرگ‌ترین نتیجه‌ی آن تسهیل استفاده از اپلیکیشن و عدم سردرگمی کاربر است.

Google-News--Weather Int

این اخبار در قالب دسته بندی‌های پیش‌فرض برای کاربر نمایش داده می‌شوند، اما یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن امکان اضافه کردن دسته‌بندی جدید تنها با وارد کردن لغت مورد نظر است. همچنین می‌توان نام مکان مورد نظر خود را نیز در قسمت Add Location وارد کرد تا وضعیت آب و هوایی را در قالب یک کارت در قسمت فوقانی نمایش اخبار دید.

گوگل اپلیکیشن News & Weather خود را از دیروز برای iOS‌ نیز منتشر کرده است. این اپلیکیشن برای کار روی نسخه‌ی ۷ به بعد iOS طراحی شده و تیم توسعه‌ی گوگل این اپلیکیشن را برای کار روی آیفون ۵ و ۶ بهینه‌سازی کرده‌اند. در صورتی که دوست دارید طعم طراحی مبتنی بر کارت گوگل را روی آیفون خود بچشید، استفاده از Google News & Weather بهترین فرصت است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات