یوبی‌سافت از Assassin's Creed Identity برای پلتفرم iOS رونمایی کرد

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
امسال علاوه بر نسخه‌ی اصلی سری بازی‌های Assassin's Creed به نام Unity که برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد٬ چندین بازی دیگر از این سری نیز به مقصد پلتفرم‌های مختلف در راه هستند که در جدیدترین خبر٬ یوبی‌سافت از نخستین بازی AC در سبک نقش‌آفرینی/اکشن برای پلتفرم iOS به نام Identity رونمایی کرده است.
تبلیغات

Assassin's Creed Identity یک بازی با دوربین سوم شخص سه بعدی است که برای آیفون و آیپد هم اکنون از طریق اپ‌استور استرالیا در دسترس است: اما تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی جهانی آن در نظر گرفته نشده است. برخلاف دیگر بازی‌های این سری٬ برای اولین بار کاربر توانایی ساخت شخصیت دلخواه خود را از بین ۳ کلاس مختلف را دارا است.

با این‌که این بازی یک عنوان رایگان است، اما سیستم پرداخت درون بازی نیز در آن تعبیه شده تا بتوان آیتم‌های بیشتری را خریداری نموده و با سرعت بیشتری در بازی پیشرفت کرد.. البته در کنار این‌ها، سیستم رمزگشایی و حل معما در بازی قرار داده شده تا کاربر بتواند یک سری از این آیتم‌ها را با این روش آزاد کند.

AC-ID-Gameplay-iOS

Identity دارای قابلیت‌های آنلاین و چند نفره نیز خواهد بود که به این وسیله می‌توان از دوستان خود نیز در حین انجام ماموریت‌ها کمک گرفت و به بازی خود دعوت کنید.

یوبی‌سافت در اظهاراتی که به سایت تاچ گیم‌پلی داشته است، ادعا کرد که این بازی جهشی گرافیکی در بین بازی‌های موبایل است. این عنوان در دوره‌ی ایتالیای رنسانس دنبال می‌شود و شاهد مکان‌های تاریخی مانند آمفی‌تئاتر رم و دیگر مکان‌های معروف خواهیم بود. این بازی قابلیت ساخت و تدوین مراحل به شکل تصادفی را دارد که بین ۱۶ محل مختلف صورت می‌گیرد. 

برای اجرای بازی AC Identity باید از سیستم عامل iOS7 به بالا و آی‌پد ۳ یا آیفون ۵ به بالا استفاده کرد.

Assassin's Creed Identity با این‌که در استرالیا در دسترس است٬ اما باید برای عرضه‌ی جهانی آن صبر کرد. Assassin'S Creed Unity برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به همراه رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و برای کنسول‌های نسل هفتم پلی استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 ٬ روایتی دیگر از این سری به نام Assassin's Creed Rogue منتشر خواهد شد. همچنین Assassin's Creed American Collection نیز که شامل نسخه‌های سوم و چهارم در کنار Assassin's Creed Liberation HD در قالب یک پکیج است٬ برای کنسول‌های نسل هفتم و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

AC-all-stars
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات