زوم‌اَپ: MoboRobo، اپلیکیشنی برای مدیریت تلفن‌‌هوشمند اندرویدی

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
MoboRobo یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی است که قابلیت‌های بی‌نظیری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن جدیدترین، پرطرفدارترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را برای دانلود در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در کنار آن باید به امکان مدیریت سیستم، اتصال به کامپیوتر و شماری دیگر از ویژگی‌ها نیز اشاره کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که گفتیم، اپلکیشین MoboRobo دارای قابلیت‌های فراوانی است که از جمله‌ی آن می‌توان به بهبود عملکرد گوشی و بهینه‌سازی سیستم‌عامل، مدیریت اپلیکیشن‌ها اعم از بروزرسانی یا حذف اشاره کرد که در کنار نمایش و امکان دانلود آخرین و پرطرفدارترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها، دسترسی به آخرین و جدیدترین آهنگ‌ها برای استفاده در زنگ گوشی و همچنین پایگاه‌داده‌ای متشکل از چندین هزار تصاویر پس‌زمینه و تم اشاره کرد.

moborobot

اما باید تمامی قابلیت‌های برشمرده را تنها گوشه‌ای از داشته‌های MoboRobo بنامیم، چراکه با اضافه شدن نرم‌افزار تحت ویندوز MoboRobo، قابلیت‌ها و ویژگی‌های این اپلیکیشن دو چندان می‌شود. شاید راحت‌ترین توصیف برای نرم‌افزار تحت ویندوز MoboRobo، کارکرد مشابه و حتی فراتر آن در مقایسه با iTunes اپل باشد. در واقع می‌توان نرم‌افزار MoboRobo را به‌عنوان بهترین نرم‌افزار مدیریت گوشی‌های اندرویدی خواند که حتی از آیفون و آیپد نیز پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان با استفاده از رایانه‌ی ویندوزی به ارسال و درسافت پیام پرداخت، از پیام‌ها و مخاطبان گوشی نسخه‌ی پشتیبان تهیه کرد و این اطلاعات را بین انواع گوشی‌های اندروید و iOS انتقال داد. همچنین مدیریت فایل‌ها و اپلیکیشن‌ها از طریق این نرم‌افزار امکان‌پذیر است، بطوریکه می‌توان اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، تصاویر پس‌زمینه، آهنگ‌ها و موارد دیگر موجود را با استفاده از نرم‌افزار تحت ویندوز دانلود کرده و سپس به گوشی انتقال داد.

این نرم‌افزار و اپلیکیشن را می‌توان بصورت رایگان از وب‌سایت MoboRobo دانلود کرد. 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات