زوم‌اَپ: با Flipagram عکس‌های خود را به تصاویر ویدیویی تبدیل کنید

یک‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شاید بتوان بزرگ‌ترین مزیت تصاویر ویدئویی را گویا بودن و سهولت درک حجم زیاد مفاهیم در حالت پیوسته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواند، از این‌رو است که سرویس‌های اشتراک‌گذاری تصاویر ویدئویی محبوبیت بالایی پیدا کرده و هر روز شاهد ارائه‌‌ی سرویس‌ها و اپلیکیشن‌هایی به‌منظور ساده‌کردن ساخت ویدئو توسط تلفن‌های‌‌هوشمند هستیم. Flipagram نیز تصاویر موجود در سرویس‌های اجتماعی را به فایل‌های ویدئویی تبدیل می‌کند.
تبلیغات

با استفاده از اپلیکیشن Flipagram می‌توان از میان تصاویر موجود در حساب‌های کاربری اینستاگرام، فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی و همچنین تصاویر ثبت شده با دوربین، نمونه‌های مورد نظر را انتخاب کرده و سپس با انتخاب ترتیب نمایش، جلوه‌های تصویری و موسیقی متن مورد نظر، نتیجه در قالب یک ویدئو ایجاد می‌شود که می‌توان این ویدئو را در انواع شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و مضاف براین ویدئو در حساب‌کاربری Flipagram نیز ذخیره می‌شود که با استفاده از آن می‌توان از دسترسی همیشگی به ویدئوها اطمینان داشت.

FlipagramInt

این اپلیکیشن امکان اضافه کردن متن و نوشته را نیز روی فریم‌های مورد نظر ویدئو امکان‌پذیر ساخته و حتی می‌توان پس از ساخته شدن ویدئو نیز اقدام به ویرایش موارد مورد نظر کرد. یکی از نکات جالب توجه در مورد این اپلیکیشن، وجود دو ایرانی به نام‌های فرهاد محیط و آرش دانش در تیم توسعه‌‌دهنده این اپلیکیشن است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات