زوم‌اَپ: با Lapse It خاطرات شیرین خود را در قالب ویدیوهای کوتاه به اشتراک بگذارید

شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش فیس‌بوک اپلیکیشنی را با نام Hyperlapse برای ثبت ویدئوهای کوتاه به‌منظور اشتراک‌گذاری در اینستگرام منتشر کرد که در حال حاضر این اپلیکیشن فقط برای iOS ارائه شده است. در زوم‌اپ امروز به معرفی اپلیکیشن Lapse It‌ می‌پردازیم که با استفاده از آن می‌توان ویدئوهای Time Lapse را به راحتی تهیه کرد. با زومیت امروز همراه باشید.
تبلیغات

ویدئوهای Time lapse به ویدئوهایی اطلاق می‌شود که سرعت حرکات و آنچه که در فیلم روی می‌دهد سریع‌تر از سرعت طبیعی است که در دنیای پیرامون شاهد آن هستیم. مطمئنا چنین ویدئوهایی را به لطف پخش چندین باره در تلویزیون ملی در فیلم‌های قدیمی و سیاه و سفید مربوط به روزهای ابتدایی صنعت سینما مشاهده کرده‌اید. نرخ پایین فیلم‌برداری در مقایسه با سرعت بالای پخش فریم‌ها در زمان نمایش ویدئوها منجر به ایجاد چنین حالتی در ویدئو شده و به‌نظر می‌رسد که حرکات با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد. این روزها با اشاعه‌ی استفاده از سرویس‌های اجتماعی و اشتراک‌گذاری میلیون‌ها ویدئو در روز، استفاده از این  سبک ویدئوها با قابلیت پوشش‌دادن بازه‌ی زمانی زیادتر در عین کوتاه شدن ویدئو در حال گسترش است، به طوری که اینستگرام نیز اقدام به انتشار اپلیکیشنی تحت عنوان Hyperlapse کرده است. اپلیکیشن Lapse It نیز برای تهیه چنین ویدئوهایی توسعه یافته است.

LapseItInt

این اپلیکیشن امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، بطوریکه می‌توان علاوه بر ویدئوهای ضبط شده از طریق خود اپلیکیشن، ویدئوهای دیگری را نیز با استفاده از این اپلیکیشن ویرایش کرد. ضمنا قابلیت صداگذاری با استفاده از قطعات موسیقی موجود در تلفن‌هوشمند نیز امکان‌پذیر است. همچنین این اپلیکیشن امکان تغییر سرعت فریم‌های در حال نمایش را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد که از این‌رو می‌توان سرعت پخش ویدیو را به‌راحتی تنظیم کرد. در ادامه ویدیویی در توضیح قابلیت‌های این اپلیکیشن قرار گرفته که می‌توانید به نظاره بنشینید.

لینک دانلود

این اپلیکیشن بصورت رایگان برای دو پلتفرم اندروید و iOS‌ ارائه شده که کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای اندک نسخه‌ی Pro آن را دانلود کنند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات