گوگل آیکون برنامه های Allo و Duo را تغییر می دهد

پنج‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل به تازگی دو برنامه به نام‌های Allo و Duo را برای تسهیل برقراری ارتباط بین کاربران توسعه داده است. حال اخباری منتشر شده است مبنی بر این که گوگل قصد دارد به زودی آیکون‌های این دو برنامه را تغییر دهد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل به تازگی آیکون برنامه‌های Allo و Duo را تغییر داده است و این بار تغییرات فراتر از تغییر رنگ پس‌زمینه و متن روی این آیکون‌ها است. اکنون این برنامه‌‌ها ظاهر ساده‌تری پیدا کرده‌اند که کاملا با الگوهای طراحی آیکون‌های سایر برنامه‌های در دسترس این کمپانی که اغلب عاری از هر گونه متنی هستند همخوانی دارد. طراحی آیکون‌های جدید Allo و Duo در مقایسه با آیکون‌های اولیه‌‌ی این دو برنامه‌ ساده‌تر شده و می‌توان با نگاهی به آن‌ها به راحتی فهمید که هر آیکون در حال معرفی چه نوع برنامه‌ای است.

در حال حاضر آیکون‌های Allo و Duo فاقد کلماتی هستند که که پیش‌تر بر روی حباب چت Allo و دوربین ویدیویی Duo قرار داشت و حالا دیگر دو نماد حباب چت و دوربین ویدیویی به همراه پس‌زمینه‌ای رنگی که با شکل آن‌ها هم‌خوانی دارد تبدیل به بخش اصلی آیکون‌های این دو برنامه شده‌اند. این آیکون‌های جدید را در زیر مشاهده می‌کنید.

Allo & Duo

دو آیکون قبلی برنامه‌های Allo و Duo دارای کلماتی رنگی بر روی خود بودند، اما حالا در آیکون‌های جدید این دو برنامه تنها شاهد حباب چت و دوربین ویدیویی با رنگ نیمه خاکستری و نیمه سفید در پس‌زمینه‌ای رنگی هستیم. بر خلاف گذشته که رنگ‌های پس‌زمینه‌ی این دو برنامه با هم یکسان بودند، اکنون رنگ پس‌زمینه‌ی این دو برنامه نیز با هم تفاوت دارد. Allo دارای پس‌زمینه‌ای زرد رنگ است، در حالی که Duo پس‌زمینه‌ای به رنگ آبی دارد.

گوگل با تغییر آیکون برنامه‌ها یا تغییر رنگ و طراحی معرف‌های برنامه‌های خود بیگانه نیست. بنابراین هنگام انتشار نسخه‌های جدید این برنامه‌ها، کاربران با مشاهده‌ی تغییرات ایجاد شده چندان شگفت‌زده نخواهند شد. هیچکدام از دو برنامه‌ی Allo و Duo در حال حاضر در دسترس کاربران نیستند، اما در اوایل مرداد ماه شایعاتی منتشر شد مبنی بر این که هر دوی این برنامه‌ها به عنوان اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در اندروید ۷ نوقا حضور خواهند داشت. اخیرا نیز شایعاتی منتشر شده است مبنی بر این که این دو برنامه قرار است جایگزین اپلیکیشن هنگ‌اوتس شوند، اما پس از چند روز گزارش دیگری منتشر شد که این شایعه را رد کرده و تاکید می‌کرد که قرار نیست این دو برنامه جایگزین هنگ‌اوتس در اندروید شوند. اگرچه آیکون‌های هر دو برنامه‌ی Allo و Duo جدید هستند، اما گفته می‌شود که آیکون Duo پیش‌تر دیده شده است. این دو اپلیکیشن احتمالا همزمان با عرضه‌ی رسمی اندروید ۷ نوقا، به صورت رسمی و در سراسر جهان شروع به کار می‌کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات