ترکیب ویدیوها و حضور چندباره با اپلیکیشن Clone Video - زوم اپ

یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Clone Video اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های اندرویدی است که به کمک آن می‌توانید دو ویدیو جداگانه را با هم ترکیب کنید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

پیش از این اپلیکیشن‌های بسیاری در زمینه‌ی کلون کردن عکس‌ها منتشر شده است و در زوم اپ نیز به معرفی چند مورد از آن‌ها پرداختیم که توسط آن‌ها قادر به ترکیب عکس‌ها بودید. این بار اپلیکیشن Clone Video به سراغ ویدیوها رفته است و جزو معدود اپلیکیشن‌هایی محسوب می‌شود که در حال حاضر برای Clone کردن ویدیوها در اندروید وجود دارد. احتمالا تاکنون در نمایش‌های تلویزیونی ویدیوهایی را مشاهده کرده‌اید که یک شخص یا بازیگر نقش دو برادر دوقلو را بازی می‌کند و به طور همزمان با دو شکل متفاوت در یک سکانس وجود دارد یا در برنامه‌های خبری شاید دیده باشید که مجری در سمت راست صفحه سوالی را مطرح می‌کند و خود در سمت چپ پاسخ آن را می‌دهد. این عمل که Clone کردن تصویر نام دارد پیش از این به سادگی، آن هم در گوشی‌های موبایل امکان‌پذیر نبود اما توسط اپلیکیشن پولی Clone Video می‌توانید از این پس اقدام به ضبط دو ویدیو و سپس ترکیب آن‌ها با یکدیگر کنید. با کمی خلاقیت می‌توانید ویدیوهای بسیار جالبی در این زمینه تولید کنید و در بازار گرم عکس و ویدیوی شبکه‌های اجتماعی بازدیدکنندگان خود را متعجب کرده و با آیتم جدیدی رو‌به‌رو کنید.

کارکرد برنامه مانند دیگر اپلیکیشن‌های ClonePicture بسیار ساده و در چند مرحله خلاصه شده است. در مرحله‌ی اول باید ویدیوی مربوط به یک سمت را ضبط کنید و با قرار دادن سوژه در آن بخش اقدام به ضبط تصویر کنید. بعد از این کار به مرحله‌ی دوم وارد خواهید شد و نوبت به فیلمبرداری از سوژه در سمت دیگر کادر است. در آخرین مرحله نیز Clone Video چند لحظه‌ای برای ترکیب ویدیوها از شما زمان گرفته و سپس نتیجه را به شما تحویل خواهد داد. بعد از چند بار استفاده از Clone Video به نکات مهمی در رابطه با ساخت صحیح این سبک از ویدیوها پی خواهید برد. برای مثال مهم‌ترین اصل در کار با Clone Video و ترکیب این ویدیوها ثابت بودن موبایل یا دوربین فیلمبرداری است تا هنگام برش بخش اضافه‌ی ویدیو نتیجه‌ی کار به تمیزترین شکل ممکن در بیاید. از همین رو اگر قرار است هنگام فیلمبرداری گوشی را با دستان خود نگه دارید بهتر است بیشترین تلاش خود را برای تکان نخوردن آن به کار بگیرید. البته برای رسیدن به حرفه‌ای‌ترین حالت ممکن گوشی موبایل "باید" در طول فیلمبرداری ثابت باشد و توسعه‌دهندگان برنامه نیز پیشنهاد داده‌اند تا گوشی خود را روی یک پایه مخصوص ثابت کنید. Clone Video به صورت پولی منتشر شده است که می‌توانید آن را از طریق جستجو در گوگل دانلود یا از طریق لینک زیر خریداری کنید.

نکات مثبت

  • کلون کردن و ساخت ویدیوهای خلاقانه
  • ترکیب ویدیوها به شکل تمیز و حرفه‌ای

نکات منفی

  • نبود نسخه رایگان برای تست برنامه
  • رابط کاربری ضعیف برنامه

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات