ثبت تصاویر دوقلو و جذاب با Split Camera - زوم اپ

جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Split Camera اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید تصاویر دوقلو و جذابی را به وجود بیاورید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن‌های عکاسی و ویرایش عکس یکی از محبوب‌ترین اپ‌های موجود در مارکت‌های اندرویدی است و پا گرفتن شبکه‌هایی همچون اینستاگرام نیز به لطف همین محبوبیت و علاقه‌ی کاربران به اشتراک عکس بوده است. تاکنون در زومیت به معرفی ده‌ها اپلیکیشن در این زمینه پرداخته‌ایم اما چه در زوم اپ و چه در سایت‌های غیرفارسی معمولا اپلیکیشن‌هایی از استقبال خوبی برخوردار می‌شوند که تفاوت مهمی با دیگر همتایان خود داشته باشند. دلیل این امر نیز وجود صدها هزار گزینه‌ی مشابه برای عکاسی و ویرایش عکس است به طوری که کاربران دیگر با انتشار اپلیکیشن‌های جدید هیجان زده نمی‌شوند و اقدام به نصب آن‌ها نمی‌کنند بلکه باید نوآوری یا حداقل قدرت پردازش بالاتری همچون Prisma را مشاهده کنند تا قانع به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های جدید در این زمینه شوند.

Split Camera اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید تصاویر خلاقانه‌ای را به ثبت برسانید. احتمالا شما هم تاکنون عکس‌هایی شبیه به آنچه در اسکرین شات بالا می‌بینید را مشاهده کرده‌اید. این تصاویر پیش از این تنها به کمک نرم‌افزارهای کامپیوتری مانند فتوشاپ تهیه می‌شدند به این صورت که دو عکس جداگانه را وارد نرم‌افزار می‌کردند و با برش جداگانه‌ی هر عکس، اقدام به ساخت چنین تصاویری می‌کردند. اما با  اپلیکیشن Split Camera از این پس می‌توانید به راحت‌ترین شکل ممکن و تنها توسط یک گوشی موبایل اقدام به ساخت این تصاویر جالب و خلاقانه کنید که بنا بر ذوق و سلیقه‌ی شخصی می‌توان استفاده‌های جالبی از آن کرد. شیوه‌ی کارکرد این برنامه به این صورت است که یک دوربین داخلی در اختیار شما قرار خواهد داد که به جای نمایش تمام صفحه، تنها نیمی از تصویر را به نمایش خواهد گذاشت. شما باید با تنظیم موقعیت مکانی سوژه در بخش قابل مشاهده اقدام به ثبت عکس اول کنید. سپس بخش کناری فعال خواهد شد و نوبت به عکس دوم می‌رسد. بعد از عکس دوم و تنظیم مجدد و نهایی موقعیت مکانی هر عکس می‌توانید با ذخیره‌ی عکس، چنین تصاویر جذابی را در گوشی خود تهیه کنید.

البته لازم به ذکر است برای رسیدن به نتایج بی‌نقص و جذابی همچون تصویر بالا باید زمینه‌ی عکس نیز یکرنگ باشد تا با کنار هم قرار گرفتن دو عکس، محل چسبیدگی تصاویر مشخص نشود. Split Camera تنها با حجم ۵ مگابایت و به صورت رایگان منتشر شده و تاکنون موفق به کسب نزدیک به ۵ میلیون دانلود شده است. برای دانلود این برنامه که برای اجرا به نسخه‌ی ۴.۰.۳ یا بالاتر اندروید نیاز دارد می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • امکان ساخت تصاویر دوقلو و جذاب
  • انجام عملیات ساخت تنها در چند ثانیه
  • عدم نیاز به دانش یا پیچیدگی در ساخت تصاویر

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات