با نرم‌ افزار Eye Care Plus، مراقب چشمان خود باشید

جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
همه‌ی ما با استفاده از قدرت بینایی خود، بیش‌ترین اطلاعات را از محیط اطراف کسب می‌کنیم. با استفاده از نرم‌افزار ورزش چشمی Eye Care Plus، می‌توانید صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را به ابزاری برای تمرین دادن چشمان خود تبدیل کنید. زومیت را همراهی کنید.
تبلیغات

به طور معمول، بیش‌ترین اطلاعاتی که از محیط اطراف خود به دست می‌آوریم، به واسطه‌ی حس بینایی است. بدترین اتفاق در این مورد، خیره شدن طولانی مدت به نمایشگرهای دیجیتال است. در حالی که گذر طولانی مدتی از عصر سوسو زدن نور تا نمایشگرهای درخشان CRT و نسخه‌های جدیدتری مانند OLED سپری کرده‌ایم، اما کار طولانی مدت با انواع صفحه نمایش هنوز هم چشمان کاربران را خسته می‌کند؛ مگر این که شغل شما بی‌ارتباط با گوشی هوشمند و کار با رایانه باشد که این روزها بعید به نظر می‌رسد!

مراقبت از چشم با Eye Care Plus
مقاله‌های مرتبط:

    با کمال تعجب، با وجود این که میلیون‌ها پیکسل نور خود را به سمت شبکیه چشم ساطع می‌کنند، گوشی هوشمند اندرویدی می‌تواند از چشمان شما مراقبت کند! نرم‌افزار تمرین چشم Eye Care Plus که به وسیله‌ی healthcare4mobile توسعه داده شده، شامل گروهی از تمرینات بینایی درمانی (ویژن تراپی) مانند آرام کردن چشم برای بهبود مشکلات رایج چشمی از جمله: خشکی چشم، تنبلی چشم و موارد بسیار دیگر است.

    مراقبت از چشم با Eye Care Plus

    این نرم‌افزار دارای بیش از ۵۰ تمرین در قالب ۱۰ دسته‌بندی مختلف است که با ۷ برنامه‌ی آموزشی آماده، ۱۲ تست برای چشم و ۸ سوال به منظور بررسی کردن دانش کاربران از بیماری‌های چشمی، مشکلات و مراقبت از آن‌ها، افراد دارای مشکلات بینایی را در مسیر درستی یاری می‌کند. با به چالش کشیدن هر چه بیش‌تر و کسب پاداش، می‌توانید از تمرینات بیش‌تر و سخت‌تر این نرم‌افزار بهره‌مند شوید. همچنین، این نرم‌افزار دارای یک تقویم آموزشی برای پیگیری تمرینات چشمی است.

    مراقبت از چشم با Eye Care Plus

    علاوه‌بر موارد یاد شده، نرم‌افزار Eye Care Plus دارای ویژگی‌های خاصی مانند بخش یادگیری و دانش (learning and science) همراه با راهنمایی‌های روزانه و حقایق مربوط به چشم است. این نرم‌افزار همچنین شامل دستورالعمل‌های تندرستی و اطلاعات تغذیه‌ای، جلسه‌ی پرسش و پاسخ با چشم پزشکان مجرب و قابلیت‌های دیگر است.

    مراقبت از چشم با Eye Care Plus

    نرم‌افزار Eye Care Plus به طور رایگان برای سیستم عامل اندروید در دسترس است. پیشنهاد می‌کنیم که حتما مقداری از زمان روزانه‌ی خود را به استفاده از این نرم‌افزار اختصاص دهید. شما می‌توانید با انجام تمرینات این نرم‌افزار، از آن در جهت بهبود مشکلات چشمی خود بهره ببرید.

    آیا از نرم‌افزار Eye Care Plus استفاده می‌کنید؟ لطفا تجربیات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات