حذف یا غیرفعالسازی اپلیکیشن های پیش فرض با Root App Deleter (نیازمند روت) - زوم‌اپ

جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
حذف اپلیکیشن‌های سیستمی اندروید در حالت عادی امکان‌پذیر نیست. توسط Root App Deleter قادر خواهید بود تا علاوه بر اپلیکیشن‌های عادی، برنامه‌های سیستمی گوشی را نیز حذف یا غیرفعال کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Root App Deleter اپلیکیشنی در زمینه‌ی مدیریت اپلیکیشن‌ها است که لیستی کامل از تمام برنامه‌های نصب شده در گوشی را نمایش می‌دهد و شما می‌توانید به کمک آن اپلیکیشن‌هایی که نیازی به آن ها ندارید را حذف یا غیرفعال کنید. در حالت عادی برای حذف اپلیکیشن‌هایی که خود اقدام به نصب آن‌ها کرده‎اید باید به بخش تنظیمات و Application Manager رفته و به نوبت وارد صفحه‌ی آن‌ها شده و گزینه‌ی Uninstall را انتخاب کنید. برای حذف اپلیکیشن‌های سیستمی یا پیش‌فرض نیز راهی در اختیار کاربران قرار نگرفته است. اما با کمک این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا به طور سریع‌تری اقدام به حذف برنامه‌های عادی و حتی سیستمی کنید. محیط کاربری این اپلیکیشن بسیار سبک بوده به طوری که در اجرای آن با کوچک‌ترین کندی سرعتی مواجه نخواهید شد. کار با Root App Deleter نیز بسیار ساده است و هیچ‌گونه تنظیمات یا گزینه‌ی اضافه و گیچ‌کننده‌ای در آن وجود ندارد و حتی اگر قبلا تجربه‌ی کار با چنین برنامه‌هایی را نداشته باشید، به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

این برنامه در نسخه‌ی رایگان و پولی منتشر شده است که در نسخه‌ی رایگان تنها می‌توانید اپلیکیشن‌های سیستمی را غیرفعال کنید تا حجمی از حافظه‌ی Ram گوشی را اشغال نکنند. برای حذف کامل آن‌ها نیاز به نسخه‌ی پولی این برنامه خواهید داشت. امکان Freez کردن اپلیکیشن‌ها و همچنین اسکن و پاکسازی کردن گوشی از فایل‌های Junk از دیگر امکانات این اپلیکیشن هستند که در کنار هم، اپلیکیشن کاملی را به وجود آورده‌اند. همانطور که گفته شد در نسخه‌ی Pro اپلیکیشن Root App Deleter قادر به پاک کردن اپلیکیشن‌های سیستمی نیز خواهد بود. شما در آن قادر به حذف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوشی هستید که اکثرا غیرضروری هستند و کاری جز اشغال حافظه‌ی گوشی انجام نمی‌دهند. در جدیدترین بروزرسانی این اپلیکیشن طراحی آن نیز رشد قابل توجهی داشته و هم‌اکنون می‌توانید در محیطی زیبا و چشم‌نواز، به اپلیکیشن‌های پیش‌فرض و نمونه‌هایی که بعدا نصب کرده‌‌اید دسترسی داشته باشید. برای دانلود اپلیکیشن Root App Deleter می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید

نکات مثبت

  • رابط کاربری زیبا
  • امکان غیرفعال کردن اپلیکیشن ها در نسخه رایگان
  • امکان اسکن و پاکسازی گوشی از فایل های Junk

نکات منفی

  • پولی بودن امکان حذف برنامه های سیستمی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات