مسدودسازی تبلیغات در گوشی های سامسونگ با Adblocker - زوم اپ

یک‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Adblocker for Samsung اپلیکیشنی برای گوشی های سامسونگ است که به کمک آن می توانید تبلیغات اینترنتی را به حداقل میزان ممکن برسانید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

یکی از بخش های مهم و جدانشدنی دنیای مجازی، تبلیغات موجود در سایت‌های اینترنتی هستند که بخش بزرگی از درآمدهای وب مسترها نیز از همین بخش تامین می‌شود. اما همانقدر که تبلیغات برای وب مسترها جذاب و باعث خوشحالی است برای کاربران امری آزاردهنده و گاهی مزاحمت‌آمیز خواهد بود. از همین رو توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌هایی را برای مسدودسازی این تبلیغات منتشر کرده‌اند که هر کدام تا حدودی قادر به بلاک کردن این تبلیغات خواهند بود. Adblocker for Samsung اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و سامسونگ است که برای نسخه‌ی ۵ یا بالاتر این پلت فرم منتشر شده و کاربران گوشی‌های جدید می‌توانند با استفاده از آن تبلیغات موجود در دنیای وب را تا بیشترین حد ممکن کاهش دهند. البته از آنجایی که این برنامه بیشتر برای بازار خارجی منتشر شده است نباید انتظار داشت که تمامی تبلیغات سایت‌های ایرانی مسدود شوند اما در زمینه‌ی سایت های خارجی Adblocker for Samsung تاثیر بسزایی خواهد داشت و می‌توانید به کمک آن وب گردی آسان و عاری از تبلیغاتی را تجربه کنید.

البته برای بهره‌مندی از این ویژگی و بلاک شدن تبلیغات باید از مرورگر پیش فرض سامسونگ استفاده کنید که یک نکته‌ی منفی برای این برنامه محسوب می شود. به نقل از سازندگان ممکن است در آینده Adblocker for Samsung از مرورگرهای دیگر نیز پشتیبانی کند اما در حال حاضر اگر به مرور بدون تبلیغات وب علاقه دارید ناچار به استفاده از مرورگر پیش فرض سامسونگ خواهید بود. این برنامه بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد که این میزان نشان از محبوبیت و عملکرد قدرتمند آن دارد. این برنامه علاوه بر آنکه باعث عدم نمایش تبلیغات و در نتیجه کاهش مصرف باتری و ترافیک اینترنتی می‌شود، مرور امن را نیز برای شما به ارمغان خواهد آورد به طوری که هنگام وب گردی در زمان فعال بودن Adblocker for Samsung  ویژگی anti-tracking فعال خواهد بود. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • امکان حذف تبلیغات صفحات اینترنتی
  • امکان مرور امن در وب

نکات منفی

  • عد م سازگاری با مرورگر های جانبی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات