ضبط تماس در گوشی های اندروید با Automatic Call Recorder - زوم‌اپ

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Automatic Call Recorder اپلیکیشنی اندرویدی است که امکان ضبط مکالمات تلفنی را به صورت دو طرفه در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که نیاز به ضبط کردن یک مکالمه‌ی تلفنی داشته باشید. فرضا برای پرسیدن آدرس یا شماره تلفن با شخصی تماس می‌گیرید ولی ابزاری برای یادداشت کردن در اختیار ندارید. در این هنگام ضبط کردن مکالمه‌ی تلفنی و گوش دادن به آن بعد از پایان مکالمه، آسان‌ترین راه برای به خاطر سپردن شماره تلفن یا آدرس مورد نظر است. یا حتی فراتر از این، گاهی برای اثبات حرفی که شخص مورد نظر شما آن را انکار می‌‌کند بهترین راه داشتن صدای ضبط شده‌ای اوست. به همین دلیل و نیازهای مختلفی که برای ضبط مکالمات تلفنی وجود دارد، اپلیکیشن‌های متنوعی برای این موضوع ساخته و منتشر شده است که Automatic Call Recorder نیز یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای این امر به حساب می آید.

در این برنامه می‌توانید به طور خودکار تمامی تماس‌های ورودی و خروجی را به صورت Mp3‌های بسیار باکیفیت ضبط کنید که البته این امر به کیفیت میکروفون گوشی شما نیز بستگی خواهد داشت. امکان شخصی‌سازی در ضبط نیز وجود دارد و شما علاوه بر امکان ضبط تمام مکالمات، می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که تنها به ضبط مکالمه‌ی کانتکت‌ها بپردازد یا حتی یک لیست شخصی سازی شده تهیه کنید و به برنامه دستور ضبط مکالمات شماره‌های موجود در لیست منتخب را بدهید. در نسخه پرمیوم برنامه نیز امکانات بیشتری وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به امکان همگام‌سازی خودکار با دراپ‌باکس اشاره کرد که توسط این امکان می‌توانید مکالمات ضبط شده را به طور مستقیم در دراپ‌باکس و به صورت آنلاین ذخیره کنید. البته این امکان در نسخه رایگان نیز وجود دارد اما برای استفاده از آن باید به صورت دستی وارد عمل شوید. ویژگی دیگری که در نسخه پولی برنامه وجو دارد آغاز به کار ضبط مکالمه با تکان دادن گوشی است. برای مثال اگر مشغول مکالمه با شماره‌ای هستید که در لیست تهیه شده توسط خودتان وجود ندارد می‌توانید به راحتی و با تکان دادن گوشی مکالمه‌ی آن شخص را ضبط کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • طراحی جالب محیط برنامه
  • امکان ضبط دو طرفه مکالمه
  • امکان ساخت لیست شخصی سازی شده برای ضبط خودکار
  • کیفیت بالای مکالمات ضبط شده

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات