جوشن کبیر و دیگر ادعیه و اعمال شب قدر در اپلیکیشن "شب‌های قدر" - زوم‌اپ

یک‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
"شب‌های قدر" اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که مجموعه‌ای از ادعیه و اعمال شب قدر را در یک محیط جمع‌آوری کرده است. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

شب‌های قدر را می‌توان مهم‌ترین بخش از ماه پر برکت رمضان دانست. شبی که به باور خیلی‌ها تقدیر یک ساله رقم می‌خورد و یکی از بهترین فرصت‌ها برای طلب بخشش از خداوند است. این سه شب دارای ادعیه و اعمال به خصوصی هستند که انجام آن‌ها در آیین ما توصیه شده است که از میان آن‌ها خواندن دعای جوشن و به سر گرفتن قرآن را می‌توان معروف‌ترین اعمال در این سه شب دانست. اپلیکیشن "شب‌های قدر" یک برنامه‌ی اندرویدی بسیار جمع و جور و ساده است که موارد مورد نیاز برای این سه شب را در یک محیط خلوت جمع‌آوری کرده است تا بتوانید به سادگی به مطالب دلخواه دسترسی باشید. این مطالب در موضوعات ادعیه و سوره‌ها، اعمال مشترک، اعمال هرشب، ذکر شما و حکمت و فضیلت شب‌های قدر دسته بندی شده‌اند و هر کدام دارای زیرمجموعه‌های کاملی هستند. برای مثال در بخش ادعیه شما به متن کامل دعاهایی نظیر جوشن کبیر (متن و ترجمه)، جوشن صغیر، مجیر، سحر، افتتاح، زیارت عاشورا و‌.. است. فضیلت‌های شب قدر، روش امامان در شب قدر، اعمال شب آخر و متن سوره‌هایی همچون عنکبوت نیز از دیگر مطالب موجود در این برنامه است که به طور کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. 

مورد بسیار جالبی که در بخش ادعیه مشاهده کردیم امکان شخصی‌سازی اندازه فونت و همچنین حالت روز و شب بود به این معنا که متناسب با زمانی که قصد مطالعه‌ی ادعیه را دارید می‌توانید از دو حالت زمینه‌مشکی/فونت‌سفید و زمینه‌سفید/فونت‌سیاه استفاده کنید. در کنار گزینه‌ی حالت شب، یک منوی دیگر نیز وجود دارد که توسط آن می‌توانید اندازه‌ی فونت دعا را متناسب با نیاز خود کم یا زیاد کنید. اگر به دنبال قرائت صوتی ادعیه نباشید می‌توان گفت که بخش دعاهای موجود در این برنامه بسیار بی‌نقص و عالی طراحی شده است و به تنهایی می‌تواند تمام نیازهای شما را در این ۳ شب برطرف کند. تمام این امکانات و ادعیه‌ها تنها در ۸۰۰ کیلوبایت خلاصه شده‌اند و دانلود و نصب آن تنها به چندثانیه زمان نیاز خواهد داشت. بخش ذکر شمار برنامه نیز با دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در تعامل است و می‌توانید با فشردن این دکمه به سادگی ذکرهای خود را شمارش کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود از کافه‌بازار

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات