استفاده از لبه های خمیده گوشی برای اطلاع رسانی اپلیکیشن ها در Edge Lighting - زوم‌اپ

سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Edge Lighting اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های سری Edge است که به کمک آن می‌توانید ویژگی لبه‌های رنگی در هنگام دریافت تماس را برای اطلاع‌رسانی هر اپلیکیشن دیگری نیز استفاده کنید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

زمانی که گوشی خود را بر روی حالت سکوت یا لرزش قرار می‌دهید احتمال آنکه تماس‌های ورودی را از دست بدهید بسیار زیاد است. در گوشی‌های سری Edge اما به لطف صفحه‌نمایش خمیده می‌توانید حتی در حالت سکوت یا لرزش نیز متوجه تمام تماس‌های دریافتی خود شوید. برای مثال تصور کنید که گوشی Edge خود را از سمت صفحه‌نمایش روی میز یا هر سطح دیگری گذاشته‌اید و در همین حین تماسی را دریافت می‌کنید. در این زمان لبه‌های خمیده‌ی گوشی به صورت یک نوار رنگی و متحرک جلب توجه می‌کنند و باعث می‌شوند که حتی اگر گوشی در حالت سکوت و از سمت صفحه‌نمایش روی سطحی بود شما از دریافت تماس ورودی باخبر شوید. این ویژگی جذاب اما در حالت پیش‌فرض تنها برای تماس‌های ورودی در دسترس است و برای مثال نمی‌توان از آن برای اطلاع‌رسانی موارد دیگر همچون پیام‌های دریافتی یا‌ بسیاری موارد دیگر استفاده کرد. Edge Lighting اما اپلیکیشنی فوق‌العاده برای این گوشی‌ها است که به کمک آن می‌توانید از این ویژگی برای اپلیکیشن‌های دیگر مانند اینستاگرام یا‌... نیز استفاده کنید تا در صورت دریافت پیام نیز متوجه این موضوع شوید. نکته‌ی جالبی که در این برنامه وجود دارد استفاده‌ی آن از سنسورهای گوشی است و از همین رو می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که مانند حالت پیش‌فرض تنها زمانی فعال باشد که گوشی از سمت صفحه‌نمایش روی یک سطح قرار گرفته باشد. 

Edge Lighting در گوشی‌هایی که از هر دو طرف خمیده هستند قادر به کنترل هر دو لبه‌ی صفحه‌نمایش است به طوری که می‌توانید مشخص کنید نوتیفیکیشن‌هایی که فعال می‌کنید در هر دو سمت اعمال شوند یا تنها در یکی از جهات. به عنوان اولین امکانی که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد به چندین حالت انیمیشن برای این نوار رنگی اشاره می‌کنیم. توسط بخش Animation Selection,Speed And Time می‌توانید نحوه و سرعت حرکت و انیمیشنی که این نوار رنگی خواهد داشت را شخصی‌سازی کرده و حالت مورد پسند خود را انتخاب کنید. علاوه بر این مقدار زمانی که این لبه‌ها روشن می‌مانند و به پخش نوار رنگی برای اطلاع‌رسانی می‌پردازند نیز قابل شخصی‌سازی خواهد بود. در بخش Edge Width نیز می‌توانید تعیین کنید که شدت این نوار رنگی در چه پرنور یا کم نور باشد. در بخش اصلی برنامه نیز که احتمالا منتظر تایید وجود آن بودید می‌توانید در رنگ این لبه‌ها و نوارها تغییر ایجاد کنید و برای هر اپلیکیشن رنگی که مایل بودید را تنظیم کنید. برای مثال با تعیین رنگ آبی برای تلگرام می‌توانید بدون آنکه نیازی به چک کردن گوشی باشد از نمایش این نوار رنگی متوجه شوید که از تلگرام پیام دارید. این برنامه در دو نسخه‌ی پولی و رایگان منتشر شده است که در نسخه‌ی پولی می‌توانید به امکانات بیشتری همچون فعال کردن این ویژگی در زمانی که صفحه‌نمایش گوشی رو به بالا است و امکان شخصی‌سازی اینکه نوتیفیکیشن‌ها در کدام لبه نمایش داده شوند دسترسی داشته باشید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • امکان استفاده از ویژگی لبه های رنگی برای تمام اپلیکیشن ها
  • امکان اختصاص دادن رنگ های دلخواه به هر اپلیکیشن

نکات منفی

  • پولی بودن امکانات نسبتا مهم برنامه

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات