ترکیب و ساخت تصویر کلاژ از چشم انسان و حیوان در Animal Eyes - زوم‌اپ

سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Animal Eyes اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید چشمان خود را با چشمان جذاب و خاص حیوانات ترکیب کنید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون سبک‌های متنوعی در ویرایش تصاویر مورد استفاده قرار گرفته است اما یکی از عجیب‌ترین ایده‌هایی که در اپلیکیشن‌های موبایل شاهد آن بودیم ایده‌ی ترکیب چشم انسان با حیوان بود که با وجود عجیب بودن، مورد استقبال کاربران بسیاری قرار گرفته است به طوری که تنها در پلی‌استور گوگل نزدیک به ۱۰ هزار بار دانلود شده است و احتمالا در شبکه‌های اجتماعی نیز تصاویر بسیاری از این سبک ویرایش عکس مشاهده کرده‌اید. شعار این برنامه در پلی‌استور "طبیعت حقیقی خود را آشکار کن" است که به نوعی شکل و احساس موجود در چشمان انسان را به طبیعت هستی ارتباط می‌دهد.  اگر حس می‌کنید که چشمانی شبیه به آهو یا‌... دارید می‌توانید با ترکیب مرحله به مرحله‌ی چشمان خود با صدها جفت چشمی که در Animal Eyes وجود دارد تصاویر بسیار جالبی را رقم بزنید. این برنامه ده‌ها عکس از چشمان حیوانات مختلف را در خود جای داده است و باید با فراخوانی یکی از آن‌ها و عکس خود به داخل برنامه، تنها با چند لمس اقدام به ساخت تصویر نهایی کنید. تصویر نهایی به صورت یک تصویر کلاژ و درست مانند اسکرین شات زیر خواهد بود که مرحله به مرحله عملیات ترکیب را نشان داده است به طوری که به طور کاملا طبیعی، چشمان شما از عکس اول، به چشمان حیوان انتخابی در عکس آخر تبدیل شده است.

عکس‌های مربوط به حیوانات به طور کامل آماده‌ی استفاده خواهند بود اما عکسی که از خود وارد برنامه می‌کنید نیاز به تنظیمات و مشخص کردن مکان چشم‌ها خواهد داشت. این مورد در مرحله‌ی دوم بعد از فراخوانی عکس اجرا خواهد شد و در آن باید نشانک‌های مورد نظر را روی بخش‌های مربوطه قرار دهید تا عملیات شبیه‌سازی به بهترین و دقیق‌ترین شکل ممکن به انجام برسد. این برنامه در دو نسخه‌ی پولی و رایگان منتشر شده است که در نسخه‌ی پولی به تعداد بیشتری عکس از حیوانات دسترسی خواهید داشت. ایده‌ی این اپلیکیشن شاید در ابتدا چندان جالب به نظر نرسد یا حتی کمی غیرمنطقی به نظر برسد اما کافی است یکبار آن را امتحان کنید تا عاشق نتایجی که به شما تحویل می‌دهد بشوید. این برنامه برای افرادی که به عکاسی هنری علاقه دارند نیز بسیار جذاب خواهد بود به طوری که تنها با چند لمس می‌توانید عکس‌های بسیار خاصی را از چشم‌ها به وجود بیاورید. برای دانلود این برنامه که با حجم ۵۰ مگابایت برای اندروید ۲.۳ به بالا منتشر شده است می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • امکان ترکیب چشم انسان و حیوان به صورت طبیعی
  • نمایش تصویر نهایی به صورت کلاژ
  • برخورداری از چشم‌های بسیار متنوع و با کیفیت

نکات منفی

  • رابط کاربری نه چندان جذاب
  • پولی بودن تعداد زیادی از قالب‌ها

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات