اپلیکیشن موشن استیلز - Motion Stills گوگل برای آیفون- زوم‌اپ

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Motion Stills اپلیکیشنی جذاب از سوی گوگل برای گوشی‌های آیفون است که توسط آن می‌توانید Live Photo‌ها را به شکلی جذاب و چشم نواز به تصاویر Gif تبدیل کنید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

Live Photo یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آیفون‌های جدیدی به حساب می‌آید که به لطف ویژگی Force Touch به سری 6 گوشی‌های آیفون آمده است. این ویژگی باعث می‌شود تا هرگاه عکسی را توسط دوربین آیفون ۶ خود ثبت کردید یک ویدیوی کوتاه از چند لحظه قبل و بعد از ثبت عکس نیز تهیه و در دل عکس ذخیره شود تا در آینده بتوانید هنگام مشاهده‌ی این عکس‌ها و مرور خاطرات، با فشردن انگشت خود روی آن یک ویدیوی ۳ ثانیه‌ای نیز از زمان ثبت عکس مشاهده کنید که امری بسیار جذاب و خاطره ساز خواهد بود. احتمالا شما هم موافق هستید که عکس‌ها نمی‌توانند به اندازه‌ی ویدیوها یک خاطره و حس را ثبت کنند. این ویژگی جذاب باعث شده است تا علاوه بر ثبت عکس و عدم اختلال در آن‌ها، بتوانید همزمان یک ویدیوی کوتاه را نیز در کنار این عکس‌های ثبت شده در اختیار داشته باشید. حال گوگل از ویژگی Live Photo در گوشی‌های آیفون استفاده کرده و اپلیکیشن جدیدی با نام Motion Stills برای این پلت‌فرم منتشر کرده است که می‌توانید این ویدیوهای کوتاه را از دل عکس‌ها بیرون کشیده و به فایل‌های Gif تبدیل کنید. امری که در حالت عادی در آیفون امکان‌پذیر نیست. اما نکته‌ی جذاب و هیجان‌انگیز اصلی Motion Stills چیزی فراتر از تبدیل Live Photo به فایل Gif است.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید Motion Stills ویدیوهای استخراج شده را به صورت بسیار جذاب و روان شده‌ای ذخیره خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید این ویژگی را پیش از این در اپلیکیشن‌های Hyperlapse همچون "Hyperlapse from Instagram" و "Microsoft Hyperlapse" مشاهده کرده بودیم. Motion Stills گوگل نیز مانند این دو برنامه قادر است تا LivePhoto‌هایی که به صورت لرزش‌دار ضبط شده‌اند را به شکلی کاملا روان و جذاب تبدیل کند به طوری که تماشای دوباره و دوباره‌ی آن برای هر کاربری هیجان‌انگیز خواهد بود. گوگل تاکید بسیاری بر این موضوع کرده است که این کار بدون نیاز به هیچگونه ارتباط اینترنتی و به طور کامل درون گوشی موبایل انجام خواهد شد از همین رو می‌توانید حتی در مواقعی که آنلاین نبودید نیز Live Photo‌های خود را توسط Motion Stills به گیف‌های جذاب و روان تبدیل کنید. همچنین امکان تبدیل همزمان چند Live Photo نیز در برنامه وجود دارد تا بتوانید به طور سریع‌تری فایل‌های خود را به گیف تبدیل کنید. نکته‌ای که در آخر باید یادآوری کنیم عدم پشتیبانی فایل‌های گیف از صدا است و تصاویر متحرکی که توسط Motion Stills تولید می‌شوند فاقد صدای موجود در Live Photo‌ها خواهند بود. این اپلیکیشن با حجم ۲۲ مگابایت منتشر شده و برای اجرا به نسخه‌ی ۹ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز دارد. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات